Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei

Ligger i hegdehaugsveien. Gaten som krysser der jeg bor heter Welhavens gate

edit:

Tror jeg tusler litt oppover og ser etter potensielle arbeidsplasser jeg! :)

Endret av Kenny000
Skrevet

takk skal dere ha.

enda ett spm. ikke drep meg...

har noe ett bilde av ett DG belte? der det er formet DG ikke en plate der det står DG?

ett annet belte, trenger ikke å være kjent merke...bar være litt kult.

Skrevet

Jeg har lyst på en sånn rutete jakke, med pels. Noe lignende sånn som Vilde i Hotel Cæsar har.

Hvis noen har sett den. Helst brun/beige farge.

Noen som vet om butikker som har slike, eller merker som lager slike?

Skrevet
takk skal dere ha.

enda ett spm. ikke drep meg...

har noe ett bilde av ett DG belte? der det er formet DG ikke en plate der det står DG?

ett annet belte, trenger ikke å være kjent merke...bar være litt kult.

dogabeviinne.jpg

Skrevet
Hvorfor finnes det ikke kjøpesentre som NK i Norge? Var på NK i Stockholm i dag og ble rimelig imponert over utvalget/prisene/kvaliteten. NK får Oslo City (og Paleet) til å virke rimelig lilleputt.

Helt enig!

NK har sykt mye bra, enten det er i Stockholm eller i Göteborg! Helt konge! :)

Skrevet

00230m.jpg

Jeg tror jeg må ta meg en tur ut av landet for litt høstshopping om noen uker. Denne er fra YSL FW05. De har mye som er litt gammelmodig, men samtidig ekstremt veloverveide linjer og snitt som gjør at det skal så lite til før alt blir perfekt.

Skrevet
Skjerfet var da greit det? Jeg synes, særlig om høst og vinter i No, at et skjerf betyr temmelig mye.

Jeg syns det var grusomt. Kan da umulig være noe varme i den lille tøyremsa?

Skrevet (endret)
Bildet blir liksom mer fullstendig. Bruker ofte et hvitt silkeskjerf til dress, og det synes jeg gjør det hele mer komplett. Riktignok, mamma mener jeg ser ut som lillelord Faunthelroy.

Det hadde jeg ikke tålt

Likte heller ikke det skjerfet. Er mer fan av bredere skjerf ...

Endret av HKoN-
Skrevet
Bare du holder deg laaangt unna det skjerfet eller hva det skal være.

Vel, jeg har sikkert minst 10 skjerf i akkurat samme størrelse og dimensjoner som det på bildet, i diverse farver og mønstre! Men, med det sagt, så går jeg definitivt oftest med mer 'ordinære' skjerf. Men noe særlig varme i det -- med tanke på norske vinterforhold -- er det definitivt ikke.

Bildet blir liksom mer fullstendig. Bruker ofte et hvitt silkeskjerf til dress, og det synes jeg gjør det hele mer komplett. Riktignok, mamma mener jeg ser ut som lillelord Faunthelroy.

Jeg er så enig som det er mulig å bli -- men kommentaren fra moren din er jo bare positiv...!

Jeg kjøpte forresten et skjerf fra Bruuns Bazaar her for noen dager siden, meget elskverdig (dette var i 'normale' proposjoner).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...