fkm Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg kan ikke se for meg at det var flere enn deg som så idrettsgallaen Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Var mye å utsette på mange av de. Men all honnør til Bård Tufte Johansen både i år og i fjor, Idrettsgallaen har ikke vært så morsom noen gang. Noen som klarte å finne ut hva Daniel Frank egentlig hadde på seg? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg kan ikke se for meg at det var flere enn deg som så idrettsgallaen Haha, en vet jo aldri Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 ^Jeg hadde sett det om det ikke var for at jeg har jobbet. Men kan tenke meg at mange av de ikke så ut - var vel en god del moods også? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg kan ikke se for meg at det var flere enn deg som så idrettsgallaen Hehe, jeg så på det i sånn 15min, men ble litt kjederlig. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Dere som var med på treffet, har dere noen tips om hvor jeg kan få tak i en jakke i samme stil som Fredrik? Burde da gå ann å finne noe til ca 2000,- på salg. Endret 9. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Så konklusjonen angående USA-størrelser er at man stort sett bør gå en størrelse ned? Bruker S/M til vanlig og bør derfor gå for S? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Det jeg satser på. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 ^Jeg hadde sett det om det ikke var for at jeg har jobbet. Men kan tenke meg at mange av de ikke så ut - var vel en god del moods også? Hvertfall en av personene som stod for utdelingen av de ulike prisene hadde dress fra moods. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Jeg vet ikke om noen fikk med seg Grand Prix i går (ja jeg vet, men jeg var gjest). Der hadde den ene verten en navy dress, sort skjorte og et sort slips med noe som lignet på paljetter. Endret 10. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Okei, nå er jeg litt gretten på pakkesendingen til asos (DPD). Bestillte den 25. Desember, asos ser ut til å være ganske kjappe, mens pakken lå og ble holdt tilbake i England helt til 5 januar. Nå 10. januar så funker ikke sporingsnr. lengre og pakken finnes ikke på posten.no heller. What to do. Har vanligvis tatt sånn 7-8 dager og ingen problemer, dette virker latterlig. Endret 10. januar 2010 av multisync Lenke til kommentar
FredrikL92 Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Noen som har vært borti lookbook? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Fikk invitasjon for litt siden, har vel konto der også, men det har gått helt i glemmeboken. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Okei, nå er jeg litt gretten på pakkesendingen til asos (DPD). Bestillte den 25. Desember, asos ser ut til å være ganske kjappe, mens pakken lå og ble holdt tilbake i England helt til 5 januar.Nå 10. januar så funker ikke sporingsnr. lengre og pakken finnes ikke på posten.no heller. What to do. Har vanligvis tatt sånn 7-8 dager og ingen problemer, dette virker latterlig. Send asos en mail da? De er veldig behjelpelige med sånt. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Noen som har vært borti lookbook? Ja. Veldig mye av det samme der, av og til noe fett. Endret 10. januar 2010 av Spetz Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Noen som har vært borti lookbook? Mhm, mye der som kan fungere som inspirasjon Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Noen som så kjolen til hun dama som tok imot prisen for kvinnelandslaget i fotball på idrettsgallaen i går? Stakkar, ikke passet kjolen og det hang jo ut under armene. Hun gjorde jo alt feil- Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 ^Jeg hadde sett det om det ikke var for at jeg har jobbet. Men kan tenke meg at mange av de ikke så ut - var vel en god del moods også? Hvertfall en av personene som stod for utdelingen av de ulike prisene hadde dress fra moods. Det var Erling Jevne, tidligere langrennsløper som hadde på seg helt plain Moods of Norway dress med vest i går. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) http://www.kjendis.no/2010/01/10/kjendis/i..._loper/9855019/ Endret 10. januar 2010 av Hvorre™ Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Linken funker ikke edit: Fikset nå. Endret 10. januar 2010 av snaffle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå