Gå til innhold

Ukens podkast: Gufne plattformspill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke hørt på denne episoden enda, men jeg vil gjerne tilføye at Super Castlevaia IV er en klassiker på linje med de som er nevnt i artikkelen, og er i min mening oppsummert sett, det beste av dem ;)

 

Super Castlevania IV er en udødelig klassiker som vi definitivt kommer innpå i episoden. Helt fantastisk plattformspill. Musikken alene er til å dø for!

Lenke til kommentar

Bra episode. Har plukket opp SOTN Xbox 360, må spille det mer, men liker det jeg har prøvd. Har aldri hatt noe forholdt til det før dette. Ghouls 'n Ghosts husker jeg de hadde på en arkademaskin i nærheten av den gammle hytta til tanta mi, røyk noen 5'ere i den og jeg hatet og elsket det spillet.

Lenke til kommentar

Hadde Castlevania til NES, men husker ikke hvordan nummer, husker versjonen som om det var Castlevania 4, men jeg tror det var nummer 1 jeg spilte. :p Fullførte det aldri og ga opp spillet. Det var for vanskelig for meg da jeg var yngre. =P

 

Mario sine spøkelseshus er/var skummel. Det jeg husker best fra mario er nok dem ettersom de satte mest inntrykk.

 

Dere bommet litt på spill immitasjonene synes jeg.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...