Gå til innhold

FIFA 13 - Karrieremodus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

riktig insanity, noe som strengt tatt er 11, men du skjønnte hvertfall hva jeg mente. Ifølge accomplishment'ene deler de opp for goalkeeper, defender, midfielder og forward så burde kanskje holde med fire forskjellige pro'er... uansett 3 for mange spør du meg!!

 

realisme er greit det, men til en viss grad. Få fotballkamper som blir spillt med henda uansett så noe "urealisme" må de ta høyde for

Lenke til kommentar

Okei, jeg trenger et råd her. Jeg har en karriere med Vålerenga, er i 2. sesongen og har muligheten til å kjøpe en av to spillere; Elliot Hewitt (HB) eller Yassine Benzia (SP). Hvilken ville dere gått for? Jeg har behov for begge, men er usikker; spiss eller back.

 

Yassine Benzia:

Total: 69 (potensiale ca. 85)

Alder: 18

Posisjon: Spiss

Trekk: "Plassert skudd"

Pris: 1.6 mill + Akinyemi

 

Elliot Hewitt:

Total: 66 (potensiale ca. 81)

Alder: 19

Posisjon: ¨Høyreback

Pris: 1.3 mill

 

Mitt lag - 4-3-3 Falsk nier:

------------------------------Cragno (63)----------------------------

 

Smith (69)----Gonzalez(69)---Magnusson(70)---Guerreiro(67)

 

------------------------------Diamanka(76)-------------------------

 

------------------Ogude(76)---------Zajic (65)--------------------

 

Olanare(64)-------------Børven(78)--------------------Fellah(77)

 

Smith og Magnusson er kun på lån. Cragno, Guerreiro, Ogude, Olanare og Qaka har alle meget høyt potensiale og er unge. Det samme gjelder Fraser på benken.

 

Benken:

(VB) Thomassen (65)

(MS) Muri (62)

(SM) Fraser (64)

(SM) Qaka (63)

(VV) Suleiman (63)

(S) Barrett (63)

(SDM) Hæstad (65)

 

PS: Kan legge til at jeg vant både cupen og serien og for det fikk jeg hele £890 000 til å kjøpe spillere for! Fikk heldigvis litt penger av styret så nå har jeg vanvittige £2mill å handle for... å spille i ligaer som Tippeligaen gjør det umulig å få penger.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Jeg skal ikke ta å gi deg et forslag.

Men....

Du er i toppen i tippeligaen og norske cupen. Der forventes det at du vinner, og får å vinne trenger du gode spisser, så spissen hadde vært viktig for deg slik.

Du skal spille i Europa, og da trengs det et godt og stabilt forsvar for å stå i mot press fra motstanderne. Men du trenger også spisser som skårer på de sjansene de får der.

 

Meget vanskelig situasjon...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...