Gå til innhold

FIFA 13 - Karrieremodus


Anbefalte innlegg

spiller som VP i karriere, har spilt meg på en total på 77 en og en halv sesong.

klubben min er manchester united. lurer på om jeg skal skifte klubb til en annen en.

har fått tilbud av fullham. kan det ha noe betydning for utvikling av min spiller av gå til en klubb litt dårligere kubb med tanke på at man kan bli en mer viktig spiller enn den kluben man er i ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nå i min 2. sesong med min VP og ligger på 79 nå som sentral angripende midtbane. Jeg kan anbefale deg å gå til Fulham, jeg var der i en sesong og det var gøy :) Mest fordi de spilte i 4-2-3-1 slik at jeg kunne være i min favorittposisjon. Tilslutt endte vi opp med å vinne ligaen samt Ligacupen og kom til kvarten i Europa League. Siden jeg vant serien i England ville jeg ha noe nytt. Jeg håpet på at Juventus skulle kommed med et bud, men da de uteble sa jeg ja til Real Madrid!

 

Hvor bra du gjør det avhenger kanskje litt mer av motspillerne enn medspillerne dine. Hvilken posisjon har du og spiller du fast hver kamp?

Lenke til kommentar

Kan forsåvidt bare gi en liten oversikt over min VP-karriere:

 

Vålerenga -> Norwich -> Fulham -> Real Madrid

 

2012-13:

Startet hos Vålerenga, men fikk ikke spille noen kamper så jeg ba om å bli solgt før overgangsvinduet stengte. Der ble jeg plukket opp av Norwich som lå sist i PL med ett poeng på seks kamper. Spilte 30 kamper for dem og endte med 7 scoringer og 5 målgivende. Etter en god avslutning på sesongen kom vi på 12. plass. Siden min spiller er sentral angripende midtbane og Norwich spille i en flat 4-4-2 passet jeg ikke helt inn som høyre sentral midtbane. Når sesongen var over fikk jeg tilslutt tilbud fra Fulham.

 

2013-14:

Hos Fulham passet jeg mye bedre inn siden de spiller i 4-2-3-1. Nå som spilleren min hadde utviklet seg en del samt at jeg var på et bedre lag i en mer passende posisjon så fikk jeg en knallsesong. 56 spilte kamper, 29 mål og 23 målgivende gjorde at jeg ble Årets spiller, toppscorer i PL med 20 mål, vi vant Premier League og Ligacupen og kom til kvarten i Europa League hvor vi ble slått ut av Inter. Etter sesongen fikk jeg tilbud fra flere klubber, deriblant Benfica, Valencia og Genoa, men gikk til Real Madrid.

 

2014-15:

Jeg har nettopp startet sesongen her, men de spiller også i 4-2-3-1 så jeg tror det blir gøy. Litt synd at Ronaldo er gått til Barca, men men.

Lenke til kommentar

Er nå i min 2. sesong med min VP og ligger på 79 nå som sentral angripende midtbane. Jeg kan anbefale deg å gå til Fulham, jeg var der i en sesong og det var gøy :) Mest fordi de spilte i 4-2-3-1 slik at jeg kunne være i min favorittposisjon. Tilslutt endte vi opp med å vinne ligaen samt Ligacupen og kom til kvarten i Europa League. Siden jeg vant serien i England ville jeg ha noe nytt. Jeg håpet på at Juventus skulle kommed med et bud, men da de uteble sa jeg ja til Real Madrid!

 

Hvor bra du gjør det avhenger kanskje litt mer av motspillerne enn medspillerne dine. Hvilken posisjon har du og spiller du fast hver kamp?

 

har vel HA som fav. sposisjon.

 

spiller som oftest som indre løper, venstre spiss, eller en ving.

spiller fast nesten hver kamp bortsett fra, at jeg får ikke spilt i CL

første sesongen var jeg på utlånn til crawley town, nesten alle kampene. vant ligan og Fa cupen...

Lenke til kommentar

Okei. Profesjonell her. Begynte på Verdensklasse, men det ble for vanskelig for medspillerne mine, de hadde ikke mulighet til å ta ballen fra motspillerne. QPR hadde engang 11(!) pasninger på rad inne i vår 16-meter!

 

Herregud, jeg er glad jeg gikk til Real Madrid! Jeg liker ikke klubben så veldig, men jeg får spille som SOM og har notert meg for 3 scoringer og 2 målgivende på de 3 første kampene. Det er stor, stor forskjell på Madrid og Fulham må jeg si.

 

Det var det store problemet i fjor; du merket ikke forskjell på LSK og Barcelona. VP-modusen har ennå en del småfeil, men alt i alt er jeg meget fornøyd med det EA har gjort!

 

Kudos!

Lenke til kommentar

overgang til inter tror du om det da?

 

Okei. Profesjonell her. Begynte på Verdensklasse, men det ble for vanskelig for medspillerne mine, de hadde ikke mulighet til å ta ballen fra motspillerne. QPR hadde engang 11(!) pasninger på rad inne i vår 16-meter!

 

Herregud, jeg er glad jeg gikk til Real Madrid! Jeg liker ikke klubben så veldig, men jeg får spille som SOM og har notert meg for 3 scoringer og 2 målgivende på de 3 første kampene. Det er stor, stor forskjell på Madrid og Fulham må jeg si.

 

Det var det store problemet i fjor; du merket ikke forskjell på LSK og Barcelona. VP-modusen har ennå en del småfeil, men alt i alt er jeg meget fornøyd med det EA har gjort!

 

Kudos!

 

overgang til inter tror du om det da?

Lenke til kommentar

Hah, jeg var nokså uheldig med min VP. Ble endelig oppkalt til landslaget (som forøvrig lå på sisteplass i gruppe spillet til VM med noen få kamper igjen). Starter mot England, og scorer ett mål. Med en seier her og gjenstående kamper hadde Norge en sjanse!

 

Men neida. Rett før pause med en 1-0 ledelse pådrar jeg meg en skade, og resten av kampen simuleres. Vi taper 1-3, og min VP må stå over kamper i 7 uker!

 

Kan trøste meg med at det ble "the Treble" med Liverpool i senere tid! Nå går jeg bare å venter på å ta over Rodgers jobb.

Lenke til kommentar

I fifa 12 kunne man være spillende trener og derfor få i både pose og sekk. I tilegg var VPen i selve spillet, så du kunne stadig vekk bruke ham, du var ikke kun låst til karrieremodus. I fifa13 ser det ut til at VPen kun kan brukes i den ene karrieren. FInnes det en form for work-around?

 

Jeg savner veldig å kunne være aktiv på overgangsmarkedet samtidig som jeg utvikler min egen VP. Vil ha i både pose og sekk!

 

Et til spm: Jeg blir gjentatte ganger tatt ut til landslagstroppen, men jeg får aldri spille dem. Jeg bare ser i kalenderen hva resultatet ble. Får ikke en gang en beskjed om at "jeg er tatt ut i startelleveren" eller om jeg får spille eller ikke. Jeg bare leser det i en mail fra manageren om hvilke spillere som er tatt ut til landslagsspill. Så går det to uker og ny kamp for klubben igjen (spiller for RBK). Må som sagt inn i kalenderen for å se hva resultatet i landslagskampen. Litt merkelig, synes jeg.

Endret av LoKe2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...