Gå til innhold

FIFA 13 - Karrieremodus


Anbefalte innlegg

Kanskje ikke så mange som leser her, men kan likevel komme med en liten oppdatering på min karrieremodus (som manager).

 

Jeg begynte i Nottingham Forest og ønsket å kun bruke spillere fra Storbritannia og så mange unge talenter som mulig, aller helst fra eget akademi. Jeg hentet inn tre unge talenter om sommeren; Luke Shaw (VB), James Ward-Prowse (SM), Scott Fraser (SM) og Matt Lecointe (SP), mens jeg i Januar-vinduet hentet Elliot Hewitt (HB). Ward-Prowse gikk fra 64 til 69, Fraser fra 46 til 56 og Shaw økte fra 58 til ca. 68. De andre ble det litt lunkent med.

 

Jeg vant ligaen samt kom til finale i FA-cupen etter en særdeles heldig trekning hvor jeg tapte for Tottenham. Det ble en god del jobbtilbud etterhvert, men jeg landet tilslutt på Belgia! Et spennende lag med mange unge, gode spillere som jeg håper å få mye moro med.

 

De første spillerne fra ungdomsakademiet mitt begynner å komme opp og jeg har allerede promotert fire spillere; en keeper, en midtstopper (som er 162cm), en venstreving og en spiss (et fysisk beist). Alle har potensiale til å ende høyt på 80-tallet. Jeg er veldig fornøyd med denne karrieren og nå som mine egne spillere begynner å komme inn på laget så er det virkelig gøy!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg begynte karrieremodus med Port Vale i League Two omtrent med en gang FIFA 13 kom ut. Jeg spiller i nå 18/19-sesongen, er regjerende seriemestere i Premier League, med 4,5 stjerners lag :) (Startet med 1 stjerne). Fryktelig fornøyd med laget. Spesielt med tanke på at halvparten av førstelaget er fra eget akademi. Jeg er også landslagstrener for Mexico, der to av mine "ungdommer" fra Port Vale spiller. LW Fran Martinez og ST Esteban Fuentes, de har kommet opp i 86 begge to. Gleder meg til å spille neste kamp allerede, denne karrieren er ikke over :p

Lenke til kommentar

Jeg er også landslagstrener for Mexico, der to av mine "ungdommer" fra Port Vale spiller. LW Fran Martinez og ST Esteban Fuentes, de har kommet opp i 86 begge to. Gleder meg til å spille neste kamp allerede, denne karrieren er ikke over :p

 

Enda en grunn til å ikke spille karrieremodus, Mexico får neppe fram to spillere med 86-rating samtidig. Synes selv det er kjedelig å spille med ikke-eksisterende spillere, men der er vi bare forskjellige.

 

Jeg mistenker at det vil gå noen år før karrieremodus er spillbart. Droppa det kjapt i år også.

Lenke til kommentar

Eg har spelt karrieremodus som spiller, som avveksling fra manager-varianten. Er i Tottenham no, men klovnen av ein manager har klart å sette laget i den posisjonen at det ikkje har keeper!

 

Der er ingen keepre i stallen og det resulterer i ein festleg rotasjon av utespillere i mål: Bale, Dembele m.flr. Lett frustrerende.

 

Andre som har vært borti dette?

Lenke til kommentar

Eg har spelt karrieremodus som spiller, som avveksling fra manager-varianten. Er i Tottenham no, men klovnen av ein manager har klart å sette laget i den posisjonen at det ikkje har keeper!

 

Der er ingen keepre i stallen og det resulterer i ein festleg rotasjon av utespillere i mål: Bale, Dembele m.flr. Lett frustrerende.

 

Andre som har vært borti dette?

 

Jeg har vært borti lignende på karrieremodus som manager. Jeg kjøpte opp alle keeperne til nettopp Tottenham, og de kjøpte ingen nye. De rykka rett ned med Bale i mål :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Prøvde dette med å kjøpe alle keeperne i et lag. Jeg kjøpte alle keeperne i Manchester United, slik at det ikke var en eneste igjen. Etter 10 kamper i ligaen hadde de 5 poeng, og da jeg møtte dem litt senere i sesongen oppdaget jeg at de hadde plassert Nani i mål. :D

 

Jeg kan avsløre at det var meget tilfredsstillende å se Manchester United ende opp på 20. plass i PL og rykke ned til Championship.

Endret av Christiαno
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen her som vet om det er noen fordeler/ulemper ved å spille på halvproff/proff osv. når det gjelder VP? Dersom man spiller på proff så vil laget ditt sentre bedre osv, men har det noe å si på bragdene?

 

 

Nei. Men husk dette, du har ikke samme VP online som offline. De bragdene du tar offline, gjelder dermed IKKE på den VP'en du velger å bruke i såkalte "drop in" kamper online.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Orker ikke skrive det om att, så jeg poster det på engelsk, slik jeg postet det på reddit:

 

I won the FA cup and came second in the nPower league 2. However; my best striker, Britt Assombalonga was just on a loan, and because of this: I've now lost him. I also sold Eastwood, another strong striker, and now I'm on a goal drought. I can't god damn score, and it's insanely frustrating. Since I have low funds, and because of this I've put my money into the youth. They've given me great players, but at this moment; they still have a long way to go. They got an insanely low height, basically all of them are ~5.5". Because of this, I never get a single goal on corners, and they're falling straight to the ground when my midfielders are giving them through passes.

 

I feel so bad atm, as I feel that there's nothing I can do. I'm also just playing at the second easiest difficulty.

 

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...