Gå til innhold

FIFA 13 - Karrieremodus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spelar i managermode karriere på verdensklasse/legendarisk. Her er mitt Man Utd lag så langt. Er vel i min 3sesong elns.

 

De Gea(83)

Rafael(81) - Hummels(90) - Smalling(83) - Alba(85)

Fernando(83 22år) - Pogba(83 22 år elns)

Rooney(91) - Kagawa(88) - Ronaldo (92)

Jovetic(89)

 

Det er vel omtrent sånn start 11'veren ser ut. Har mykje fokus på talentutvikling. Så spelar ofte med 17-18 åringar i tillegg. Dermed blir start 11'veren ofte forandra.

 

Er også trenar for Uruguay.

 

Går det forresten ann å bytte klubb etter ein sesong? Skulle gjerne ha gått over til ein mindre klubb.

Lenke til kommentar

Ganske teit spm, men la gå... hva betyr det +tallet bak Overall'n. Pro'en min nå har for eksempel 74+8. Finnes det en regel på hvor mange accomplishments som må til for å heve overall med 1?

 

Sliter fortsatt med vanvittig dårlig AI i pro-karrieren. Spiller som spiss i Aafk, men laget mitt får ikke låne ballen i det hele tatt. Faktisk er dette et større problem i Professional enn World Class?! Semi blir altfor altfor lett (knuste molde 9-0, med hatrick og 6! målgivende). Skjønner at Aafk ikke kan spille fletta av hvem som helst i høyere vanskelighetsgrader, men litt ball hadde vært fint å fått spillt på... når laget endelig får tak i ballen skjer det ofte at midtstopper og venstre back spiller ball seg i mellom 15-20 passninger og jeg må gå helt tilbake for å bryte opp...

 

og debut på landslaget har jeg hatt hver gang jeg får spille ifølge "avisen" :hmm:

Lenke til kommentar

+'et bak Proen din tror jeg er formen hans. 74+8 tror jeg vil si noe sånt som at han spiller på høyde med noen som har 86. Dette er bare gjetting, men noe sånt vil det nok være.

 

Jeg måtte gå ned til Profesjonell fra Verdensklasse rett og slett fordi vi (Norwich) ble spilt ball i hatt med av QPR. Er nå på Fulham med Profesjonell og det er langt mer realistisk, vi ender som oftest på mellom 47%-55% i ballbesittelse.

 

Det med at hver kamp er din debut er litt irriterende, men ikke noe å bry seg om ;)

Lenke til kommentar

Ganske teit spm, men la gå... hva betyr det +tallet bak Overall'n. Pro'en min nå har for eksempel 74+8. Finnes det en regel på hvor mange accomplishments som må til for å heve overall med 1?

Er det ikke sånn at det tallet som er bak + er den scoren som blir lagt til på slutten av sesongen? Altså at du spiller deg opp i nivå i løpet av en sesong pga. accomplishments, men at totalscoren bare oppdateres en gang i året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...