Gå til innhold

FM13 - Football Manager 2013

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ene spilleren gikk for 360 mill, pluss 40 noe % for neste overgangs sum. Han ble vel solgt for 400 mill sesongen etterpå. Kan poste ka eg får av CL når eg e snart ferdig med den

Fikk blandt annet 10 mill i TV inntekter for Tippeligaen før den starter

Endret av Existence
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vel sies at mitt største problem på FM er at jeg sjelden selger spillere. Takker jo glatt nei på 400M-bud. :D

Sist sesong var vel den sesongen eg solgte flest spillere, og har hatt mye inntekter for salg pr måned av klubber som skylder penger

Skrevet

Selger så og si nesten aldri spillere, kanskje etter jeg går på free transfer spree. Fikk Isco og Munanin på free transfer så midtbanen (selv med 5 der) er ganske cramped. Liker å holder på folk og la dem legge opp i klubben, og henter dem som staff hvis de er decent (4+)

Skrevet

Ikke umulig. RBKs tilskuerantall var så usaklig høyt så gikk inn på editoren før jeg startet saven og satte de riktige tallene. Ikke umulig at det har fucket det til for meg nå senere. Haha

Skrevet

Altså. Jeg vil ha det så reelt som mulig. Når det ifølge FM er et snitt på Lerkendal som er nesten høyere enn det de hadde på den beste kampen i fjor (tilskuermessig sett) føler jeg det blir litt for dumt.

Skrevet

Jeg har nå gått fra et snitt på 12k til 34500, så har nå gått opp en god del vil jeg si. Det var kanskje dumt i ettertid, men jeg føler likevel det er mer reelt da.

Skrevet (endret)

Vann tippeligaen i andre sesong likt på målforskjell med RBK, men tapte cupfinalen etter straffekonk mot same lag... Godkjent sesong.

Og då fann styret ut at det ikkje var vits å utvide CLS, men bedre å bygge ein ny stadion som har 14k i kapasitet. Henger ikkje på greip. Spesielt når det ikkje finst pengar til det.

Rett og slett deilig når ein vinner TL og styret stort sett ynskjer at ein skal selje spelarar framover. Hurra!

Endret av archanios
Skrevet (endret)

Er ofte det blir lastet ned noe MB på steam når man skal starte spillet, er dette en Update? Fikk en i kveld, husker ikke i farten hvor mange MB...

Endret av Raul07
Skrevet

Er ofte det blir lastet ned noe MB på steam når man skal starte spillet, er dette en Update? Fikk en i kveld, husker ikke i farten hvor mange MB...

Er en update ja :) men de var ikke Patchen med overgangene ifra Januar vinduet :)

Skrevet

Hvorfor i svarte får jeg "Det finnes ingen god grunn til å holde et lagmøte" når jeg prøver å få snakket med spillerne mine? Som manager så kan jeg holde lagmøte 24/7 om jeg måtte ønske det!

Skrevet

Vanskelig å bygge et fundament i laget, når de viktigste spillerene underprestere når dem får for stor oppmerksomhet. Tør heller ikkje å selge, siden eg nå sliter med at eg har for mye utenlanske spillere, som gjør at eg ikkje får stilt med et heilt lag i Cupen.

Men kva slags land er det man ikkje får signert spillere før de er 18?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...