Gå til innhold

Gammel Apple TV - dobbel pris


Anbefalte innlegg

Jeg betalte sikkert 6-700 kr for min apple tv med crystalhd. Det gir meg en liten, pen og lydløs boks med fjernkontroll som kjører xbmc og spiller av alt. Jeg tviler på at man finner noe som funker like bra til den prisen. Men hvis noen mener de vet om noe, så er jeg sikker på at mange er interessert i å høre om det.

 

Å jailbreake denne er så komplisert som dette: klargjør en usbstick på en pc med ett museklikk, putt den i usbporten på apple tv-boksen. done.

 

Ikke alle har lyst å ha en "gamer pc" stående koblet til tven i stuen. Prøv å se at andre har andre behov og ønsker enn deg selv. Jeg tipper den pcen kostet mer enn 700 kr, er stor og stygg, bråker osv osv. Bare det du brukte på "alt du trengte" i tillegg til selve pcen er nesten nok til å kjøpe en apple tv som er en komplett mediasenter-løsning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja den er stor, stygg og bråker gjør den ikke. Men selv er den på et annet rom. Har ikke hatt selve PC-en på samme rom som jeg er i siden 2001.

 

Men pris er hipp som happ ja, men de fleste har en laptop eller en stasjonær som er mye bedre en en apple boks.

 

Brukte en stund en streaming boks men kom fram til etter noen års bruk at det å ha mulighet til å gjøre alle PC ting fra sofan på TVen er bedre og mye enklere til tider.

 

Ikke noe mer Codec not found, eller Unsopported file.

Lenke til kommentar

Dette er feil!

"Hver gang Apple lanserer en ny modell av et produkt, faser de raskt ut den gamle versjonen."

På applestore selger de 3 genersjoner iPhone.

iPhone 5

From $199

 

iPhone 4S

From $99

 

iPhone 4

From $0

 

Telefonene er vel bare ett unntak da? De aller fleste produktene fases vel ut som de nevner her i artikkelen. Dog ikke alle, slik som du nevner her :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Hvis man likevel skal bruke slike summer på en mediaspiller, hvorfor ikke bare kjøpe en BoxeeBox eller lignende?

Mange mener nok at det er få mediabokser som slår AppleTV på designet.

Det er vel ikke alle bokser du får XBMC distro til heller.

Lenke til kommentar

Hvordan er apple-boksen dobbel pris? Hvilken komplett xbmc-box får du halve prisen av en atv? Det eneste alternativet jeg vet om som er billigere, er raspberry pi. Og den er enn så lenge en uferdig løsning, langt fra like stabil som xbmc er blitt på atv. Kjøper du et case og en fjernkontroll til rpi'en så er du oppe i samme pris.

 

Oldissen, det du snakker om er spesialløsninger som blir langt dyrere og langt mer knotete enn hva det er snakk om med en apple tv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...