Gå til innhold

No kan du teste nye XCOM (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det var i andre opprdraget jeg valgte å dra til Kina, hun norske dama ble skutt, jeg sendte henne for langt fram, og hun ble skutt rundt ett hjørne.

 

det eneste jeg synes at det mangler var større kart å teste, men jeg håper å tror at det er med i fulle spillet. og en annen ting er at jeg vil at karakterene skulle ha aksent, basert på hvilken nasjonalitet, sånn som den dama i labben, det hadde vært så awsome :)

Lenke til kommentar

Ble positivt overrasket over demoen, endel begrensninger i demo/tutorial biten, men alt i alt var det mye bedre enn jeg hadde håpet. Er det x-com slik jeg husker det? Ikke helt, men ingenting kan bli det, det er barndomsminner! Men jeg syns det er veldig god nyvinkling så langt og ser fram til å få hånden på fullversjon.

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar

I demoen får jeg ikke bevege meg fritt. Det er forslag til hvor jeg skal gå. Blir fullversjonen slik også?

Det første oppdraget er 100% skriptet, oppdrag nr 2 (spiller ingen rolle om du velger Usa eller Kina) så er bevegelsene til de to første soldatene skriptet, etter du har du full frihet. I fullversjonen så regner jeg med at det blir det samme. Man går igjennom en tutorial (som muligens kan skippes), og etter det så gjør du som du vil.

Lenke til kommentar

I demoen får jeg ikke bevege meg fritt. Det er forslag til hvor jeg skal gå. Blir fullversjonen slik også?

Det første oppdraget er 100% skriptet, oppdrag nr 2 (spiller ingen rolle om du velger Usa eller Kina) så er bevegelsene til de to første soldatene skriptet, etter du har du full frihet. I fullversjonen så regner jeg med at det blir det samme. Man går igjennom en tutorial (som muligens kan skippes), og etter det så gjør du som du vil.

mod til demo

 

ved å bruke moden så blir bane to skript fri eller du kan

"extin"

Originally Posted by Anbar

not following you here: there already is a Act2_Pier_script.upk...?

Yeah there is already one , i rename Act2_Pier_script.upk to Act2_Pier_script_backup.upk, then rename Act2_Bar_script.upk to Act2_Pier_script.upk.

Sorry for my grammar, english is not my natural tongue."

 

ps: demoen er på Easy

 

spoiler i moden

kan velge fiender og vanskelighets grad + våpen på soldatene + antal soldater+

Endret av Destro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...