Gå til innhold

Serie A-tråden - 2016-17

Patrick123

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke kampen på wizwig.. :)

Men han var der ;)

Wiziwig.tv -> "Live Sports" -> "Football" -> Finn kampen i lista(bruk gjerne "ctrl + f" og søk) :)

Link

Husk å velge >1200kpbs. Du må også laste ned Ace Stream eller SopCast. Selv foretrekker jeg Ace Stream.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk det til likevel. Fant ingen med engelsk kommentator som fungerte, så ble noe jeg ikke forstår dritt av. Selve bildet er jo fantastisk bra i forhold til andre nettsider jeg har testet tidligere.

Takk :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Sitter å ser på Lazio - Napoli, og jeg lurer på hvorfor det ikke er folk på tribunen? Det er maks 15% fylt. Er det straff for noe eller sliter de med å fylle stadioner? Trist uansett.

• 2 uker senere...
Skrevet

Giovinco fra Juventus til Toronto er bekreftet. Opprinnelig skulle han først dra etter sesongen, men ettersom Matri mest sannsynlig blir klar så har han reist til Canada allerede nå.

Skrevet

Parma, klubben som nådde bunnen og så begynte å grave, har blitt solgt for den nette sum av €1. Jess, 1 (skriver kroner en) euro til et konsortium. Eierne som kjøpte Parma tilbake i desember har nå kastet inn håndkleet og selger klubben etter kun en drøy måned ved roret.

All gjeld følger med på kjøpet.

• 2 uker senere...
Skrevet

Det ser ut til å være teppefall snart for Parma, rullegardinen går sakte ned.

Udinese bekrefter at deres kamp mot Parma er avlyst. Sistnevnte har ikke penger til å betale regninger, lønn, vedlikehold, ikke en eneste utgift. Det var snakk om at kampen skulle spilles uten noen form for tilskuere, servering, osv. slik at kampdagsutgiftene ikke ble så store, men dette skjer ikke.

Parma ser dermed ut til å bli den første Serie A-klubben som går konkurs (utrolig, men tydeligvis sant).

Skrevet

5/5 italienske lag videre til 1/8-finalene i EL. Veldig viktig og imponerende! England og Tyskland har til sammenligning kun ett lag med videre, Spania to. Greier Juventus å forsvare ledelsen sin i Dortmund kan dette bli en veldig interessant vår sett med italienske øyne. :)

Skrevet

Straks avspark i en skikkelig toppkamp, Roma-Juve! Forventer ingen målfest, men håper Roma gjør et siste forsøk på å melde seg inn i gullkampen igjen.

Skrevet (endret)

Rødt kort til Roma. Hendelsen skjer så fort at jeg ikke klarer å se om det var riktig på reprisen..

Edit: Tevez setter frisparket rett under krysset. Nydelig skåring.

Endret av Espp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...