Gå til innhold

Cønter strike


Anbefalte innlegg

Quote:


On 2002-02-21 18:06, vel skrev:

Problemet med cs er at d er alt for mange som cheater. Ingen er så gode at de kan ha statter på 22 kils 5 deaths. Det er også fult mulig å cheate på servere med anti-cheat programmer. Alle cheaterne er noen tapere som ødelegger spillegleden for andre..


 

LOL!!! 22 kills og 5 deaths er ikke akkurat så veldig stort... Det jeg er lei av er newbies som kommer og sier at alle som dreper dem er cheaters. Det er jo selvsagt litt artig å bli beskylda da, føler meg skikkelig god :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

**** folk klager! Dette er nesten like gale som på CS. CS er og blir et genialt spill. Det eneste er at du må velge riktig server. En skikkelig server med avstemninger og anti-cheat gjør spillet mye bedre. Jeg kan anbefale cs.belligero.com, som Psilocybe nevnte ovenfor i sitt screenshot. På denne serveren kan man stemme på/av AWP, man kan stemme ut cheatere, og spillerene bestemmer brettet.

 

P.S. DoD er ikke noe bra. Ja, grafikken er bedre enn CS, og lyden, men spillet i seg selv synes jeg var treigt og kjedelig. Folk kunne ligge i små, svarte hull med MG og pløye ned 10-15 motspillere i rask sesjon, uten å møte motstand. Og små svarte hull er overalt...

 

CS FOREVER!!!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-21 19:41, dominizer skrev:

**** folk klager! Dette er nesten like gale som på CS. CS er og blir et genialt spill. Det eneste er at du må velge riktig server. En skikkelig server med avstemninger og anti-cheat gjør spillet mye bedre. Jeg kan anbefale cs.belligero.com, som Psilocybe nevnte ovenfor i sitt screenshot. På denne serveren kan man stemme på/av AWP, man kan stemme ut cheatere, og spillerene bestemmer brettet.


P.S. DoD er ikke noe bra. Ja, grafikken er bedre enn CS, og lyden, men spillet i seg selv synes jeg var treigt og kjedelig. Folk kunne ligge i små, svarte hull med MG og pløye ned 10-15 motspillere i rask sesjon, uten å møte motstand. Og små svarte hull er overalt...


CS FOREVER!!!


 

Eheh..det som er fett veitu..det finnes alltid sånne tullinger som går den samme veien hele tiden og ber om å bli skutt..det var slik det fungerte under krigen. MG'er hadde stor "makt" og kunne holde tilbake store mengder med soldater bare den hadde nok ammo :grin:

 

Håper de gjør noe med rekylen på det spillet..helt for jævli egentlig..og sikte er også helt for jævli!

 

CS er for Quakere..DoD er for oss som liker å finne et fint sted å meie ned de tullingene som bare har spilt Quake og CS og tror at de er verdens beste og kan bare storme inn i byen som er bevoktet med mg'er osv. MOH:AA suger i forhold til DoD!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-21 19:41, dominizer skrev:

Jeg kan anbefale cs.belligero.com, som Psilocybe nevnte ovenfor i sitt screenshot. På denne serveren kan man stemme på/av AWP, man kan stemme ut cheatere, og spillerene bestemmer brettet.


 

vel.. en ting er at man kan stemme og sånt, en annen er at det kan stemmes hver runde. og folk er så inkonsekvente at de stemmer forskjellig hver gang (virker det som), at det blir en runde med awp, men neste runde er den forbudt (og da må alle kaste den fra seg). neste runde blir det igjen votet for awp, og da blir den 'lovlig' igjen. da må man ut med nye.. femtusenognoe.

 

når det i tillegg kan stemmes for low gravity og pistoler, og alle har sin mening om hvordan alt bør spilles.. det blir bare kaos av det. i tillegg kommer den ¤%%#!"#!! svære skriften opp midt på skjermen når en avstemning har gitt resultater.

 

tenk hvordan norge hadde sett ut hvis man kunne velge nye stortingsrepresentanter dagen etter et valg.

 

EN vote per map. admin_vote_kick er kjekk å ha, dog..

 

 

[ Denne Melding var redigert av: psilocybe på 2002-02-21 20:39 ]

Lenke til kommentar

Quote:


dominizer skrev (2002-02-21 19:41):

P.S. DoD er ikke noe bra. Ja, grafikken er bedre enn CS, og lyden, men spillet i seg selv synes jeg var treigt og kjedelig. Folk kunne ligge i små, svarte hull med MG og pløye ned 10-15 motspillere i rask sesjon, uten å møte motstand. Og små svarte hull er overalt...


CS FOREVER!!!


 

Å sammenligne DOD og CS er å sammenligne to forskjellig ting. Det eneste de har til felles er Half-Life. Dod er ganske genialt og ble faktisk kåra til årets mod 2001 fremfor CS! Men hver sin smak sier nå jeg (selv om jeg spiller begge;).

Lenke til kommentar

"Å sammenligne DOD og CS er å sammenligne to forskjellig ting. Det eneste de har til felles er Half-Life. Dod er ganske genialt og ble faktisk kåra til årets mod 2001 fremfor CS! Men hver sin smak sier nå jeg (selv om jeg spiller begge;)."

 

Greit nok at det er to forskjellige spill, men i dette forummet blir de sammenlignet i hytt og gevær. Og det med beste mod, jeg sier bare: se på serverlisten i Half-Life.....hvilket spill dominerer nesten totalt denne listen?? (Hint: det er ikke DoD)

Folket har talt!

 

CS FOREVER!!!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-21 18:06, vel skrev:

Problemet med cs er at d er alt for mange som cheater. Ingen er så gode at de kan ha statter på 22 kils 5 deaths. Det er også fult mulig å cheate på servere med anti-cheat programmer. Alle cheaterne er noen tapere som ødelegger spillegleden for andre..


 

LOL :lol: LOL :lol LOL :lol:

 

 

Jeg cheater ALDRI og rekorden min er 78-6 (spilte på en server med meg og 5 n00b's som deg, jeg er ikke SÅ god, men jeg eide de der :grin: ).

 

Ikke tro at alle som er gode cheater! De beste har i tillegg gjerne helt nye pc'er, boomslang, buyscripts osv (har ingen av dem, rekorden er satt på en annen pc).

 

Cheatere kan brenne i helvete. De er noen feige statshorer, med no skills.

 

:evil: CHEATERS BURN IN HELL! :evil:

Lenke til kommentar

Men det er jo litt gøy å bli anklaget for juks når du vet at du ikke jukser. Føler seg god da! ...Med mindre du er så heldig å får et hs på adminen! JUKS!!! tenker han og 0.2 sec så er du ute. Men så har du jo seriøse servere hvor det ikke er noe problem

Lenke til kommentar

Quote:


dominizer skrev (2002-02-21 22:23):

Greit nok at det er to forskjellige spill, men i dette forummet blir de sammenlignet i hytt og gevær. Og det med beste mod, jeg sier bare: se på serverlisten i Half-Life.....hvilket spill dominerer nesten totalt denne listen?? (Hint: det er ikke DoD)

Folket har talt!


CS FOREVER!!!


 

Det at folk her på forumet sammenligner de to mod'ene betyr ikke at de er sammenlignbar fordet!

 

Du vet vel at det er folket som taler når årets mod kåres?

 

To spørsmål til deg:

Hvor gammel er CS?

Hvor gammel er DOD?

Svaret på det forklarer hvorfor CS har bedre fotfeste rundt om i verden.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-22 17:53, Corleone skrev:

Quote:


dominizer skrev (2002-02-21 22:23):

Greit nok at det er to forskjellige spill, men i dette forummet blir de sammenlignet i hytt og gevær. Og det med beste mod, jeg sier bare: se på serverlisten i Half-Life.....hvilket spill dominerer nesten totalt denne listen?? (Hint: det er ikke DoD)

Folket har talt!


CS FOREVER!!!


 

Det at folk her på forumet sammenligner de to mod'ene betyr ikke at de er sammenlignbar fordet!

 

Du vet vel at det er folket som taler når årets mod kåres?

 

To spørsmål til deg:

Hvor gammel er CS?

Hvor gammel er DOD?

Svaret på det forklarer hvorfor CS har bedre fotfeste rundt om i verden.

 

DoD er faktisk eldre enn CS, men det har ikke vært populært og spilt av mange like lenge. Det er bare et ytterst lite fåtall som er med på slike avstemninger, mens det er titusenvis som spiller. CS er best likt, og mest populært, innse det!

 

CS FOREVER!!

Lenke til kommentar

On 2002-02-21 19:40, nekroz skrev:

Quote:


On 2002-02-21 18:06, vel skrev:

Problemet med cs er at d er alt for mange som cheater. Ingen er så gode at de kan ha statter på 22 kils 5 deaths. Det er også fult mulig å cheate på servere med anti-cheat programmer. Alle cheaterne er noen tapere som ødelegger spillegleden for andre..


 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Dette er det mest latterlige eg har hørt på lenge! Er 22-5 liksom mye? Her har vi med en skillelig nOOb å gjøre! Bare i formiddag fikk jeg 46-8, på et brett der begge lagene vant like mange omganger! Folk som anklager andre for å fuske, suger vanligvis selv, og må ha noen å klage på!

 

CS FOREVER!

Lenke til kommentar

Quote:


dominizer skrev (2002-02-22 19:33):

DoD er faktisk eldre enn CS, men det har ikke vært populært og spilt av mange like lenge. Det er bare et ytterst lite fåtall som er med på slike avstemninger, mens det er titusenvis som spiller. CS er best likt, og mest populært, innse det!


CS forNever!!


 

E du totalt blåst i haue?!! Selvsagt e CS eldre enn DOD!!!!! Kor har du skoltn din??!

 

DOD beta 1 kom 12 Januar 2001. Beviser har du her.

CS beta 1 kom . Beviset har du her.

 

CS har vært 2 år lengre på markedet, og i tillegg begynte det i Half-Life's glanstid. Du har virkelig ikke peiling, har du vel?

Lenke til kommentar

Greit! Jeg gir meg. Hadde denne diskusjonen med en kompis, og han sa at DoD var eldre enn CS. Jeg er ikke helt sikker, så jeg trodde på ham. Men men. Jeg tror faktisk moden ble laget før CS, men ble ikke offisiell fra Valve tidligere.

 

P.S. DoD har nettopp kommet ut med ny versjon, derfor er det så bra. CS blir nok bedre når verjon 1.4 blir gitt ut, og jeg tror den er til beta-testing nå. Har hørt rykter om det ihvertfall. Jeg håper det er noen skikkelige opprensinger av grafikken og fjerning av bugs, som fremdeles er endel av i spillet. CS kan bli MYE bedre enn det er idag, men problemet er vel at da kommer det til å kreve så mye. CS er så populært idag bla.a fordi det krever lite av maskin og internettlinje.

 

CS-Condition Zero blir KONGE! Gleder meg!

 

CS FOREVER!

 

[ Denne Melding var redigert av: dominizer på 2002-02-22 21:15 ]

Lenke til kommentar

Quote:


dominizer skrev (2002-02-22 21:13):

Jeg tror faktisk moden ble laget før CS, men ble ikke offisiell fra Valve tidligere.


 

Valve er ikke de som gir ut modene til Half-Life (bortsett fra Team Fortress). DOD og CS gis ut av to andre team som mer eller mindre er privatpersoner.

Jeg leste nettopp et interjuv med sjefen for DOD-teamet, og han sa at de hadde jobba på moden i to år før de publiserte den (selv om mesteparten skjedde de siste 6-8 månedene før utgivelsen). Det betyr at CS allikevel hadde et godt forsprang, og viser også at DOD teamet valgte å ikke gi ut en halvferdig mod slik CS teamet gjorde.

 

Quote:


P.S. DoD har nettopp kommet ut med ny versjon, derfor er det så bra.


 

Viste du at det var DOD v1.3 som vant de fleste prisene for årets mod 2001? Det er totalt forandret i beta 2.0, men var allerede en av de mest gjennomførte modene til HL på det stadiet!

 

Quote:


Jeg håper det er noen skikkelige opprensinger av grafikken og fjerning av bugs, som fremdeles er endel av i spillet. CS kan bli MYE bedre enn det er idag, men problemet er vel at da kommer det til å kreve så mye. CS er så populært idag bla.a fordi det krever lite av maskin og internettlinje.


 

CS er den Half-Life moden som krever mest av maskin og connection i dag. Allikevel krever det ikke mye i forhold til andre spill.

CS har tusenvis av bugs og relativt stygg grafikk i forhold til det den kunne hatt. Men det viser seg som så ofte før at gameplayet er viktigere enn grafikk oa. Det er derfor CS har overlevd og blitt stor.

 

Quote:


CS-Condition Zero blir KONGE! Gleder meg!


 

Er ikke CS-CZ bare CS i singleplayer modus? Eller har de skifta planer siden jeg leste om det (lenge siden!)

 

Og til slutt; selv om det ikke ser sånn ut i postene mine, så liker jeg faktisk CS best. Jeg liker bare ikke folk som uttaler seg om ting før de vet hva de snakker om, og som er fanatisk i valg av spill og andre ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...