Gå til innhold

Cønter strike


Anbefalte innlegg

whine whine whine

Alle som klager over andre i CS er whinere...:smile:

 

CS er så fullt av dårlige tapere som ike tåler å bli skutt av andre. Da får man høre. flax og gull og alt sånn. er faktisk imponert over hvor mange folk som whiner. Hvorfor skal man absolutt whine når man blir skutt. greit man møtte sin overmann der og da. om han var bedre eller hadde flax det aner ingen.

 

2 ting er irriterende med CS, cheating og whining noen som føler det smme?

 

Eller er det bare meg som er oppgitt over at enkelte spillere absoulutt må whine så fort de har en mulighet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hater cheaters...

Det var cheaterne som ødela Delta Force 2 og Delta Force Land Warrior for mitt vedkommende...

 

På DF2 kunne det f.eks. poppe mennesker ut fra ingenstedshen bak meg på åpne sletter og reiv meg opp med kniv og sånt...

 

På DFLW, så en gang møtte jeg en kvinnelig gamer av noe slag som cheata... Jeg tømte to magasiner i henne fra den lyddempa maskinpistol-tingen, og i det jeg skulle skifte til det tredje, så hun meg og skaut meg! Man dør etter et eller to skudd i DFLW! Generelt! Og jeg SÅ at jeg traff henne (kloss hold, blodet spruta)!

 

Cheaters er lame!

Lenke til kommentar

Whinere gjør jo egentlig ingeting da, det er jo bare å ignorere eller "lolle" dem. Jeg whiner ofte, jeg inrømmer det! Blir sur når det går dårlig på CS.

Det er fordi jeg har uflaks, spiller dårlig eller bare i dårlig humør. Sånn er det bare. Det er ikke sånn at jeg anklager folk for å cheate, jeg ser forskjell.

Blir bare masse banning :razz:

Lenke til kommentar

Whinere er noe helt annet enn cheaters. Når man whiner står det bare en tekst "du jukser!". Men når folk jukser så knærter de deg på et skudd og du kan bare meie på med skudd og de dævver ikke. Alle kan jo whine litt. Værtfall når det er opplagt en person jukser, men det er veldig vanskelig å ta folk i å jukse på CS fordi der tåler man såpass mye.

 

Hoho..digger Caen-brettet på DoD..snipe snipe snipe :grin:

Å fy **** mg'en ruler da :grin: Første spill med mg som man kan dra meg seg over alt?! Blitt lei av cs prøv DoD!?

 

http://www.dayofdefeatmod.com

Lenke til kommentar

dere klager ove whining...! hva f a e n kaller dere denne Thread`en her a? masse med mas og hvem som er dumme og hvem som har rett og galt.

 

Jeg mener:

- CS er det kuleste spillet jeg har noen gang spilt.

-Vanlige "ikke online spill" møter du fienden på samme plass hver gang, i cs er aldri en runde den samme.

-cs har bra nok grafikk, men lagg er noe så sykt irriterende!

-Finnes sikkert folk som ikke fatter cs og synes dette er tåpelig, men jeg vil bare si dette: Det betyr bare at dere er elendige til å spille cs og greier ikke å tape..! dere trenger sånn gjennomgang av hver enste ting 4 ganger før dere fatter at det står noen bak den svingen der og at dere kan ta ham med granat!!!

- Jeg personlig liker å si gull til folk som dreper meg med hs på første skudd når de har en stats på 2 - 56.....

 

Vil ikke kalle det å "whine", men men

 

Nok om det!

Eneste som jeg kan si er at det er en grunn til at det er et av verdens mest spilte spill......online that is........

 

 

En frekk en fra den blåe sau som holder til på quakenet @ #ec.no

Lenke til kommentar

Jeg ser innlegget mitt vakte noen reaksjoner, og det er er bra. Når jeg skrev det med whining så satte jeg det litt på spissen, for a få en reaksjon. man kan skille mellom to typer whinere de som er fornuftige og de som maser noe helt grymj*vlig. Alle kan ha en dårlig dag i CS har opplevd det sjøl, og det er irriterende og bli skutt av folk med dårligere frag en deg selv. ihvertfall når alle andre tar han. En ting er å si gull en gang. men det som irriterer mest er når samma person skiver det i ett sett og ikke greier å holde kjeft. Greit man suger, har en dårlig dag eller har andre problemer som gjør at spillinga ikke funker på toppnivå. Men Shit happens. Man kan ikke være like god hver dag.

 

BLUESHEEP: Kan være enig med deg at folk som har stats på 2-56 har gull det har jeg ingen problemer med å være enig i. Men de som har stats på 56-2 er ofte de verste til å "whine" når de blir skutt. :smile:

 

Når det gjelder folk som cheater så er de bare lame.

 

Men det var artig og se reaksjonen på innlegget mitt :smile:

Ihvertfall noen som er enig at whining er slitsomt og lite kreativt.

 

Tips til hva man kan si til whinere:

la de holde på LENGE deretter så skriver du: F*en å du syter!

 

Merkelig nok så blir de litt roligere etter dette. Noen som har noen lignende erfaringer?

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Crashloop på 2002-02-13 23:14 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: Crashloop på 2002-02-13 23:15 ]

Lenke til kommentar

eneste dumme med cs er at det er så fuckings sniper, camping, deffing og forsvars basert - det er lurere å campe (spess med awp) og plukke ned de "idiotene" som stormer :grin: enn det er og være en av "idiotene" som stormer. dette skyldes mye awp og scout, men heldigvis kan man vote vekk awp og storme og ha det litt gøyt - i alle fall vi som synes sniping er kjedelig.

 

[ Denne Melding var redigert av: pizzabud på 2002-02-13 23:37 ]

Lenke til kommentar

Syns det er så sjukt at man kan vote vekk våpen. Det er greit at man voter om et brett, om en kar jukser, men p ta bort et våpen fordi at dere ikke bruker øya og er litt forsiktige. Hørt om å forandre taktikk når en sniper blir med i gamet? Hoho..dere som spiller (rusher) i CS bør væffal ikke prøve DoD. Dere kommer til å whine som grisen, fordi der er det mange snipersteder der. Og det verste av alt, dere ser ikke hvor den fiendtlige snipern er en gang når dere dør :grin:

 

Man kan få mg der, noe som ruler helt sjukt :grin:

Rekylen på spillet er jevlig høy så det er svinevanskelig å rushe og skyte samtidig, og man tåler ikke en dritt. Man tåler faktisk mindre enn det man gjør i MOH:AA. Så det gjelder å se hvor dere går hen.

 

Anyway...prøv Caen-mappen på DoD og var Allies og kom ut på den store plassen. Stå der i et halvt sekund så er du skutt i filler av enten meg eller mg-kameraten min :grin:

 

 

Og til alle dere "wannabe-vassilji zaitzev"...prøv DoD. Du finner nye steder hele tiden. Langt bak fiendens linjer og en gang så lå jeg bak fiendens linjer og kikket gjennom en driiiiitliten sprekk sett fra utsiden, men fra innsiden hadde jeg full oversikt. Fikk 37 kills og to death :grin: Dævva ikke en eneste gang i det bra stedet :grin:

 

_________________

AMD 1.33

Abit KG-7

Gainward Gforce 2 Pro/450

256 DDR Apacer

Pioneer 106s DVD

Plextor 24x brenner

Mus og kibård :grin:

2K foreva' *fuck* XP

Sudden Strike foreva' *fuck* SC

 

"Pain is temporary, glory is eternal"

 

[ Denne Melding var redigert av: tja||anal på 2002-02-14 10:09 ]

Lenke til kommentar

anal: tror du jeg LIKER og sitte med ei awp i handa og skyte folk? det er kjedelig, gidder bare ikke gjøre det (ikke kom og whine og si jeg ikke sniper fordi jeg ikke er god til det, kunne banket deg anytime med scout - hs første kula :grin:). awp er for statssyke mennesker. umulig og ikke være øverst på statsen omtrent om man bare bruker awp. hvis dere tror dere er så gode kan dere bruke scout.

Lenke til kommentar

anal: engang det var 15 spillere på hvert lag og jeg var T på de_aztec og storma jeg bro med glock og drepte jeg 11 stk på EN runde, endte den runden i live med en para :grin:. det er slikt som er gøy, selv om det ikke skjer ofte, men det er da mye bedre enn og sitte i en krok hele tiden uten form for variasjon (sniperne går fort lei av spill og synes de er dårlige...)

det de som stormer trenger MINST er folk som sitter bak og SNIPER - alle skal storme, ikke stoppe selv om de lader for da stopper de lagets fremgang. sier seg selv at hvis et lag stormer sammen så er det campende laget sjanseløst når awp er av. 15 stormende counterterrorister mot små grupper med T er overkill og sinnsykt gøyt.

unntaket er om awp er på, for da er den beste strategien til og campe selv, bevege seg minst mulig og vente til fienden kommer inn i skytefeltet ditt.

storme mot awp er som og sende infantry i RA1 mot en tesla coil.

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: pizzabud på 2002-02-14 10:44 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: pizzabud på 2002-02-14 10:44 ]

Lenke til kommentar

De desidert morsomste CS rundene jeg har spillt, var når laget faktisk greide å samarbeide om ild-soner og å legge ned støtte-ild under fremrykk. Den andre siden var da totalt hjelpeløs (DA skulle dere hørt på whining :grin:) Når man vinner rundene uten å miste en eneste mann - da smaker det ekstra godt. Men - det er sjelden kost på public servers... nok av ego-trippere og primadonnaer uten evne til å tenke på andre enn seg selv. Derfor blir det vel oftest at man passer på seg selv og prøver å ikke gå i veien for de i laget som skyter vilt på alt som rører seg.

 

Ja, for dere vil vel ha Friendly Fire PÅ ?

Lenke til kommentar

Sniper kunne vært et svinefarlig våpen på CS hadde bretta blitt lagd annerledes. På CS ser du "alt"...det er helt umulig å campe der i forhold til andre spill. Det finnes jo omtrent ikke mørke skygger i spillet og små åpninger der man kan snipe. På DoD kan man meie ned en platoon på 10 mann med et maskingevær som står i en bra posisjon. Spillet foregår på den måten at brettet er som en tunnel. Laga starter på hver sin side og så skal prøve å komme seg over på den andre sida og man må ta flagga underveis. Så ved frontlinjen er det en fordel å ha mg'er og snipere :grin: Og hvis laget mitt blir trøkt lenger bak pleier jeg å bli igjen i skjulestedet mitt og plukke dem ned en etter en. "oisann en mann jo...pang...oisann en dø mann jo" blblblblblbl (OJ):D

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-11 17:04, iron_knuckle skrev:

Hvorfor fean sitter det masse drittunger og spiller dette dritt spilet av dimensjoner. Går dere ikke lei av det. Hva **** er det som er så bra med det. Får dere en skikkeling super ORGY hver gang dere spiller det eller. Hva med å komme seg ut å få tak i ordenteilig *****.


 

YES!!!! endelig en til som synes det samme som meg!!! Det spiller su ger så jævelig!!! det er rett og slett urealistisk!!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-14 11:54, pizzabud skrev:

det er ikke noe gøyt det da, gjemme seg i ett sted bak enemy lines... det som er gøy er og snike seg rundt der, men dod høres jo helt fissent ut.


 

Veit ikke om du har spilt DoD men det går bare ikke...det er en haug med ødelagte hus og skrot i veien og mange sidegater det kan ligge folk med mg'er og meie ned alt som kommer. Spilt destruction-brettet på RTCW? Mange av bretta minner meg om det.

Så du kan drømme om å snike deg frem. Det eneste som går er å enten krabba eller å spurte som bare **** over gata og håpe at ingen meier deg ned. Så kan du finne en liten sprekk og ligge å snipe og forsinke de fiendtlige styrkene slik at dine kamerater får sjansen til å erobre mer territorium.

 

Nei det er rett og slett fett det spillet..MOH:AA kommer egentlig ikke i nærheten av DoD er på når det gjelder realisme av virkeligheten. Man føler at man ikke kan gjøre så mye som mg-gunner men bare å ligge ved frontlinjen og ta ned det som kommer. Og følge etter dine kamerater og backe dem opp etter hvert som de pusher lenger og lenger inn i brettet. Spillet minner meg også om H.L modden Firearms (men det sugde da..i forhold)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...