Gå til innhold

Cønter strike


Anbefalte innlegg

Har ikke lest alt her, så vet ikke om dette ble runda av. Uansett, jeg liker ikke CS, men har ingenting imot at andre mennesker spiller cs. Men det som gjør meg så sint med CS er alle som plutselig finner ut at en på det andre laget cheater, og klager om det hele tiden til lagkameratene.

 

Men det som gjør meg mest forbanna, det er når noen sier "CS er genialt" eller "CS er det beste spillet i verden".

Jeg skal ikke nekte noen å like CS, men det er langt fra det beste spillet i verden.

 

Det at CS er det mest populære spillet over nett er ingen grunn for at det er det beste, det er jo pga lave systemkrav og at det er lett å sette seg inn i. Men samtidig mangler det så mye. Som en mod er det flott og greit, men som et spill skulle det hatt så mye mer, ihvertfall sånn jeg ser det.

 

 

Det at du har spilt på en server der folk cheater og whiner har ikke noe med spillet å gjøre. Blir som å si at filmen (på kinoen) sugde fordi det satt en haug med høye folk foran deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

On 2002-02-11 18:40, the_ruthless skrev:

CS: Stygg grafikk, ustabilt, gammel motor og sånt...

Men det gøy å spille, da...

Skal spille det på <a href="http://www.botnlan.net" target="_new">BotnLAN</a> om to uker... Muligens...

Sammen med resten av <a href="http://maalselvalliance.cjb.net" target="_new">Alliansen</a> min...

 

 

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

 

hæææ? gammel motor, synes den duger helt fint til jobben jeg. ustabilt - cs har aldri klikket hos meg.

gøy og spille? hmm, cs er et av de mest sniperbaserte spillene jeg vet om, liker man sniping digger man nok cs. hvis ikke er det bare og vote den av :grin:

 

iron knuckle: hva i himmelens navn er det som feiler deg da? tøff bak pc skjermen? cs ER skambra spill selv om de finnes spill med "bedre" grafikk.

 

Gammel motor: Ja, half-life begynner jo å dra på årene det oxo da.. (98?)

 

Hvis du synes CS er et av de mest sniperbaserte spillene du vet om da kan du ikke ha prøvd mye annet..

 

Uansett cs går ann på lan, men ikke no annen.. :roll:

Lenke til kommentar

Sitter med en følelse av at alle som "disser" CS i en slik grad som de fleste gjør har aldri spilt noe annet enn public, og isåfall om noen har prøvd å vært med i en klan så varte det ikke lenge.

Selv kunne jeg ikke gitt mer fa** i CS siden jeg spiller UT2003 :p

Og dette er selvfølgelig en av 100000 poster om at CS suger, kan ikke moderatorene begynne å slå ned på dette? Jeg vil tro at dere er sikkert like lei av disse usaklige og idiotiske diskusjonene som meg. :)

Lenke til kommentar
Er bare så fantastisk dritt lei av det spillet... :evil:  Alltid må noen prate om det ,hele tiden, 24/7. Blir så forbanna. Jaja nokk syting fra min side. Over and out.

 

Du har ikke peiling på hvor enig jeg er, hvorfor må det alltid komme opp utrolig mange dårlige og teite tråder? Og hvorfor handler nesten ALLE om CS? Jeg spiller CS selv, men hater at det er så mye tull rundt det. Herregud, det må da gå an å lese gamle tråder og ikke lage 40 nye pr.dag. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...