Gå til innhold

Cønter strike


Anbefalte innlegg

dere er trangsynte som tror spill er realistiske... det finnes ikke et eneste spill som er i nærheten av realisme selv om dod kanskje er mere realistisk enn cs så er 99% i dod ikke realistisk. realistiske spill suger, tenk deg du er i en skog og blir drept av fly som flyr 10.000 fot oppe i lufta... realistisk, gøyt? for deg kanskje.

cs er et gøyt spill så lenge awp er av, ikke at jeg dauer fortere med awp på men det er så kjedelig og campe eller måtte holde seg unna plasser osv. blir rett og slett for tregt, langsomt, ensforming og kjedelig. er 100% enig i at cs sucks med awp på på en god del baner - cs uten awp rocker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les nøy gjennom dette. Det viser at cs inneholder en god del plagsome bugs. Jeg synes allikevel at det er gøy fordi om jeg suger noe sinnsykt til tider. Ting som gjør spillet kjedelig er camping, awp og flashbangs. Det var derfor jeg likte meg på den norske servern iso.no. Dessverre er en av adminene der så maktsyk at han banna hele ct-laget fordi én av oss brukte flashbang! Dermed var jeg ute av den servern for godt :sad:

Lenke til kommentar

åh, er det flashbang som er tingen nå? er det "urettferdig" å bruke dem? unger nå til dags, altså.. syter og klager for allting..

 

for siste gang, hvis noen camper med awp, så unngå det området. er det ct i et bombspot, så er det din jobb som t å knerte dem og plante bomben. hvis det blir for vanskelig, spill quake3.

 

det verste som har skjedd med cs, er alle disse #¤%!"# grineguttene.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-15 15:56, psilocybe skrev:

åh, er det flashbang som er tingen nå? er det "urettferdig" å bruke dem? unger nå til dags, altså.. syter og klager for allting..


for siste gang, hvis noen camper med awp, så unngå det området. er det ct i et bombspot, så er det din jobb som t å knerte dem og plante bomben. hvis det blir for vanskelig, spill quake3.


det verste som har skjedd med cs, er alle disse #¤%!"# grineguttene.


 

hvis folk som ikke liker awp/flashbangs ødelegger cs for deg så ødelegger du forumet for oss andre...

skjerp deg - du whiner mere enn nok her i forumet

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-15 13:52, pizzabud skrev:

dere er trangsynte som tror spill er realistiske... det finnes ikke et eneste spill som er i nærheten av realisme selv om dod kanskje er mere realistisk enn cs så er 99% i dod ikke realistisk. realistiske spill suger, tenk deg du er i en skog og blir drept av fly som flyr 10.000 fot oppe i lufta... realistisk, gøyt? for deg kanskje.

cs er et gøyt spill så lenge awp er av, ikke at jeg dauer fortere med awp på men det er så kjedelig og campe eller måtte holde seg unna plasser osv. blir rett og slett for tregt, langsomt, ensforming og kjedelig. er 100% enig i at cs sucks med awp på på en god del baner - cs uten awp rocker!


 

Så lenge folk ikke jukser så skal du bare holde kjeft! Du må bare innrømme at noen er jævli gode med sniper, akkurat som noen er gode med ak osv. At folk dreper deg med et skudd beviser hvor gode mange er...

Føkkings whiner!

Lenke til kommentar

skjønner ikke hvorfor du er så sut anal, ikke første gangen heller.

folk er gode med sniper? so what? er ikke alle det da? synes det er teit og sitte trygt og godt et sted og "redde" de som ofrer liver foran.

i cs er sniping latterlig enkelt, hvis noen tror de er skilled må de bare tro det.

sniping er ikke en tidel så gøy som og storme, awp fjerner 100% alt som kan kalles storme, scout gjør ikke det, scout gjør storming mye vanskelige men mulig.

tror du har misforstått begrepet whining anal, ulike meninger er faktisk ikke det samme som og whine.

Lenke til kommentar

er i grunnen enig med deg iron knuckle... cs er altfor forsvars og campebasert på altfor mange baner.

blir som delta force1 der absolutt alle camper med berret sniper riflen og tror de er skilled - awp er nøyaktig det samme. ingen som beundrer eller ser opp til dere awp folk selv om dere hadde drept halve fiende laget.

Lenke til kommentar

Quote:


psilocybe skrev (2002-02-15 15:56):

åh, er det flashbang som er tingen nå? er det "urettferdig" å bruke dem? unger nå til dags, altså.. syter og klager for allting..


for siste gang, hvis noen camper med awp, så unngå det området. er det ct i et bombspot, så er det din jobb som t å knerte dem og plante bomben. hvis det blir for vanskelig, spill quake3.


det verste som har skjedd med cs, er alle disse #¤%!"# grineguttene.


 

Jeg syter jo ikke over at folk bruker flashbangs. Jeg sier bare på en helt saklig og rolig måte hva som gjør at folk kan drepe meg uten at jeg kan gjøre noe som helst, og at jeg ikke liker det så godt. Du minner meg om slike folk som klikker hvis folk sier "CS suger!". Jeg liker det heller ikke, men godtar at noen hater CS og bryr meg ikke mer om det.

 

Quote:


psilocybe skrev (2002-02-15 15:58):

og, corleone.. det på den siden der er bugs som er, hm.. over ett år gamle. tror det har kommet sånn ca. to nye utgaver på den tiden. og enda en ny til om en måned eller ti.


 

Ikke mye har skjedd siden CS 1.0. Slike feil som beskrives kan dessuten ikke fikses. Klient-til-server beregningene er noe som forblir slik det er.

Lenke til kommentar

CS er ikke realistisk. Flashpoint er det mest realistiske spillet i genren. Men det mangler at du blir fysisk sliten, fryser, har det for varmt, gnagsår, diesellukt, kavalerisjokk, rett i koppen, feltdass, felthygene, fyringsvakt, osv. Poenget er at dataspill aldri kan erstatte eller simulere "the real deal" til det fulle. CS er blant de værste i klassen for de spillene som skal være "realistiske".

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-21 00:00, Charon skrev:

CS er ikke realistisk. Flashpoint er det mest realistiske spillet i genren. Men det mangler at du blir fysisk sliten, fryser, har det for varmt, gnagsår, diesellukt, kavalerisjokk, rett i koppen, feltdass, felthygene, fyringsvakt, osv. Poenget er at dataspill aldri kan erstatte eller simulere "the real deal" til det fulle. CS er blant de værste i klassen for de spillene som skal være "realistiske".



 

ja... blir for dumt og kalle spill realistiske når det ikke finnes et snev av realisme i noen spill. selv om flashpoint sikkert er det mest realistiske spillet er det ikke i nærheten av virkeligheten.

dette har nok sammenheng med at realisme er kjedelig, tåpelig at folk sier det og det spillet er mest realistisk - derfor er det best...

de to beste spillene jeg vet om er cs og sc, disse er verken realistiske eller krever gf3/gf4 men grafikken holder fortsatt mål og gameplayet i f.eks. sc finner du ikke i noen andre spill.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-16 13:58, pizzabud skrev:

skjønner ikke hvorfor du er så sut anal, ikke første gangen heller.

folk er gode med sniper? so what? er ikke alle det da? synes det er teit og sitte trygt og godt et sted og "redde" de som ofrer liver foran.

i cs er sniping latterlig enkelt, hvis noen tror de er skilled må de bare tro det.

sniping er ikke en tidel så gøy som og storme, awp fjerner 100% alt som kan kalles storme, scout gjør ikke det, scout gjør storming mye vanskelige men mulig.

tror du har misforstått begrepet whining anal, ulike meninger er faktisk ikke det samme som og whine.


 

 

Kommer veldig ann på taktikken laget ditt har da...spiller du på et stormende, frag-sugen lag så må du følge litt med men spiller du på et lag som går sakte og sikkert frem mens de plukker ned ak-horer "wannabe-rambo's"...

Du syns kanskje ikke sniping er gøy, men jeg synes det er litt artig egentlig. Å plukke ned rushere :grin:

Bruker nesten aldri sniper lenger, og grunnen til det er at sånne som pizzabud whiner og voter for at vi skal fjerne awp'en..

 

Eheh..du whiner jo. Du sier at alle som bruker awp suger og awp suger, bare fordi du blir skutt av en..

Lenke til kommentar

Cs er ikke realistisk!

 

So what??

 

Det er og blir det beste spillet i sin klasse for det.

 

Mvh Nissen

 

(Pizzabud: Må bare si at StarCraft ruler i multiplayer!

Det er bare litt drit at Blizzerd har laga noe som heter Carriere. Disse gjør at Protos nesten blir uslåelige. Har du 6 Carriere kan du nesten utrydde alle fiender med en gang.)

Lenke til kommentar

Problemet med cs er at d er alt for mange som cheater. Ingen er så gode at de kan ha statter på 22 kils 5 deaths. Det er også fult mulig å cheate på servere med anti-cheat programmer. Alle cheaterne er noen tapere som ødelegger spillegleden for andre..

Lenke til kommentar

vel: nei, det er mulig og få 22-5 i stats uten og bruke cheats.

anal: nei sier awp suger, ikke awp'ere. og det er ikke fordi jeg blir plukka ned av awp hele tiden, de er fordi det er så kjedelig og spille når awp er på - også når jeg lever :smile:.

nisse: ja, starcraft herjer vilt på multiplayer. man må være helt dum om man lager carriere eller bc, bare og bruke plague, empshockwave eller psistorm så ryker de bort.

Lenke til kommentar

Hovedproblemet i CS er vel sabiliteten og all den forferdelige juksinga. Spilte for litt siden, og det kræsjer og hakker fært, men det er ikke linjas skyld(70 i ping)

 

Fysikken er heller ikke noe å skryte av...

 

Angående AWP så er den litt overkill, men ikke urealistisk. Men så vil man vel ikke ha et spill realistisk heller da...

 

Jeg blir sur når jeg gang på gang blir skutt, men det gjør det dels morsommere og prøve og drepe sniperen.

 

Derimot sniper jeg mest med AK og Colt. Det krever skills når du skyter på snipe avstand, men det er svært dødelig, + det er effektivt i nærkamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...