bertenbert Skrevet 20. september 2012 Skrevet 20. september 2012 Hei. Jeg har en bruker i bedriften jeg jobber, som har et problem. Når han trykker på en link til et PDF-dokument i Internet Explorer 9, så kommer det bare opp en firkant på siden, med et rødt kryss oppe i venstre hjørne. Under Administrer tillegg, ligger det ingen tillegg fra Adobe i det hele tatt. Verken under innlastede tillegg, eller Alle tillegg. Da har jeg jo funnet grunnen til dette. Jeg har prøvd å installere Adobe Reader X (versjon 9 var der tidligere), uten at det hjalp noe. Finner heller ikke dette tillegget på Microsoft sine søkesider om å legge til utvidelser. Har også prøvd å velge å åpne PDF-filer i Adobe, inne i innstillingene i Adobe Reader, men IE har jo ikke noen kobling til Adobe Reader i det hele tatt, så regnet med at det ikke hjalp noe. Noen som har en løsning eller forslag til løsning på mitt problem? Venter spent på svar Mvh Bert
geir__hk Skrevet 20. september 2012 Skrevet 20. september 2012 (endret) Etter at du har installert Adobe Reader så sal du kunne finne en innstilling i Adobe Reader som heter noe slikt som "Vis pdf i nettleser" (ordlyden kan variere). Som sagt, dette skal du finne i innstillinger i Adobe Reader. Evt sjekk om denne innstillinga kan krysses av under installasjon av Reader. Endret 20. september 2012 av geir__hk
ole a Skrevet 21. september 2012 Skrevet 21. september 2012 Åpne adobe reader/acrobat, rediger, instillinger, internett, kryss av for vis PDF i leser.
bertenbert Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Skrevet 1. oktober 2012 Takk for svar, men det har jeg allerede prøvd... Det som er problemet er at Adobe ikke ligger under tillegg i Internet Explorer i det hele tatt. Dermed vil ikke innstillinger i Adobe ha noen innvirkning på IE i det hele tatt. Håper på flere svar Mvh Bertenbert
bertenbert Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Skrevet 5. oktober 2012 Det hjalp å avinstallere og reinstallere igjen, selv om det er samme versjon. Takk for all hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå