Gå til innhold

Fifa 13 Ultimate Team

PS3, 360 eller PC?  

66 stemmer

1. 1. PS3, 360 eller PC?

• PS3
      46
    • Xbox 360
      13
    • PC
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk mitt første IF kort i dag, endelig etter så mange uker og penger brukt på dette. IF santi carzola :) fikk di natale i samme pakke :) skal selge alt jeg har av spillere og prøve å finne et super lag :) nå trenger jeg ikke å uroe meg for coins lenger i tillegg.

og er det flere en meg som har slått hånda si i hjel her? virker som jeg er den eneste som blir voldelig når jeg taper. men nå skal jeg slutte for jeg skal ta røntgen i morra, tror jeg slo av en bit av knoken når jeg slo til sjokolade platen i går :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heh, minst tre av de sju siste jeg har møtt har vært norske.

Agbonlahor fikk nettopp sin debut, to mål og BB fra sin SOM-posisjon. Han hadde Espen Ruud på HB, 78 i pace og ganske sjanseløs.

Laget er slik, men skal antagelig bli slik (usikker på Stockdale vs Doni).

Skrevet

Gledlig nyhet, jeg har ikke knekt av en bit av skjelettet mitt. men jeg får ikke brukt hånda på en uke så nå blir det Web App trading og pause fra FUT i 1 uke. Er det stor forskjell mellom IF carzola og regular carzola, noen som har prøvd dem?

• Liker 1
Skrevet

Fuckings dritt spill, hadde opprykk og skulle spille min siste kamp i andre div, og med engang kampen starter mister ea connection, og sender meg ut av FUT. Så går jeg inn igjen og jeg har hverken fått penger ELLER rykket opp. Faens idioter av dimensjoner

Skrevet
In the new update, we have addressed the following:

• Freeze in Career Mode after acquiring youth scouts.

• An invisible ball appearing in other game modes after exiting FIFA 13: Ultimate Team.

• Removal of Guest Play in FIFA 13: Ultimate Team. In order to address a separate issue, we've decided to temporarily remove Guest Play from Ultimate Team. We apologize for the inconvenience.

• Rare disconnect in the FIFA Points purchase flow

Bra de har fjernet guest play i det minste.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Utrolig hvor jevne kampene har blitt i 1. div. Vinner med kun 1 mål i hver eneste kamp. Det blir også scoret færre mål per kamp...

Noen andre som har merket at det har endret seg slik i det siste?

Endret av Xabi A.
Skrevet (endret)

Utrolig hvor jevne kampene har blitt i 1. div. Vinner med kun 1 mål i hver eneste kamp. Det blir også scoret færre mål per kamp...

Noen andre som har merket at det har endret seg slik i det siste?

Synes dette er positivt! Synes det er mye kjekkere å vinne jevne kamper enn å vinne med fem mål. Hyggelig når du kan sende "good game" til motstanderen både etter tap og seiere :)

Noen som er med på en slags tournament? I romjulen eller noe. Kjekt å prøve noe annet enn normale season-kamper.

Endret av Bob Sacamano

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...