Gå til innhold

Norsk Wii U-dato avduket (WiiU)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gameractor melder at prisene på forhåndsbestillingene i norske butikker varierer mellom 3995 til 4449 kroner.

 

Synes dette er ganske urimelig pris, Gamer.no sin pris virker mer reell, Viss Nintendo overpriser Wii U nå kan vi bare si takk å farvel til hele konsollen, Den er kraftigere enn current gen, men vil den måle seg med next gen?

 

Lenke til kommentar

32 GB. Det er SSD, men likevel.Sukk, jeg gleder meg til Nintendo bestemmer seg for å bli med i det tjueførste århundret.Seff kjøper jeg konsollen uansett.

 

Gammeldags er det å legge ved en liten og treg HDD, mye bedre som her, der vi slipper å betale for en knøttliten HDD men får muligheten til å koble på egen HDD.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

2000 vil være fantastisk, får håpe det blir prisen!

https://twitter.com/Micromania_Fr/status/246261203159117824

 

299 EURO blir minimumsprisen på det europeiske fastlandet. Jeg lurer på om forhandlerne i Norge er frekke nok til da å satse på 2999,-, eller om de går for den smartere 2499,-. 300 euro er omtrent 2250 med dagens kurs, så 2000,- kan vi vel bare glemme likevel.

Lenke til kommentar

Ser slik ut ja. Suger den situasjonen i europa at ikke bare Nintendo kan annonsere en pris, og at butikkene vil forholde seg til det. Konkurranse er selvsagt bra, så sånn sett er det vel forståelig, men i Norge virker det jo mer som prissamarbeid og kunstig høye priser enn faktisk konkurranse. Uansett, får håpe det dukker opp noen bare deals når det nærmer seg, det er jo mulig.

Lenke til kommentar

Hvilke spill kommer ved release?

 

"Nintendo viste også flere lanseringstitler. Fra før av visste vi at Nintendos internutviklede lanseringstitler er Nintendo Land og New Super Mario Bros. U, men nå er det også kjent at en god slump med tredjepartspill blir tilgjengelige. Fra Ubisoft får vi Rayman Legends og ZombieU, mens EA frister med FIFA 13 og Mass Effect 3: Special Edition på lanseringsdagen.

I tillegg er et lite knippe nedlastbare titler tilgjengelig ved lansering. Trine 2: Director's Cut, Nano Assault Neo, og Toki Tori 2 vil alle ligge klar til nedlasting på Nintendos e-shop den 30. november."

 

:)

Endret av Arodem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...