Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Den samfunnsgreia går til helvete nå uansett, hun greide faen meg ikke å sende det nå heller! 3 gangen hun "glemmer" det. Har alltid ment at hun er mentalt tilbakestående, og nå er jeg ganske så sikker på at hun faktisk er det…

Hun har baller (og en hel del å forklare) hvis hun tør å komme på skolen imorgen…

 

Jaja, jeg som hadde så store forhåpninger om å vertfall få en 5er i samfunnsfag til jul… kan bare glemme det nå…

 

Hvorfor i helvete måtte du akkurat komme på gruppe med henne? Jeg har alltids ment at hun var tilbakestående! Krysser fingrene for at du i værtfall får en god karakter og at hun ikke drar deg ned. Hvis du har gitt henne beskjed minst 3 ganger og hun ikke har klart å gjøre det hun skulle så burde hun bare pakke sammen sakene og gå. Det blir bare for dumt rett og slett...

 

God dag, godt folk! :)

Lenke til kommentar

Klarte et par runder med CS:GO så ble jeg lei, Counter strike serien er de samme spillene bare med bedre grafikk...

Enig der. Ser banene har blitt litt mer "improved" men er fortsatt ganske likt. Er du muligens med på en runde med Mighty og meg senere om du gidder? Kjøpte meg GO på salg nå nettopp for en 50 lapp eller mindre.

 

Ja, men det er jo det CS spela er, om dei hadde forandra på noko meir, så kunne ein ikkje kalla det CS.. dykk må sei dykk enige der? :)

 

Det som er forandra, er grafikken, og litt endring på korleis kulene reiser gjennom lufta når du skyt, nokre nye maps + oppdeling av typar standard games:

Classic Compeditive

Classic Casual

Arms Race

Demolition Race

 

Men sjølvsagt, om dykk forventa stor gjenoppfinnelse... så skjønar eg jo at dykk er litt skuffa,

men det eg har meint heile tida, er at dei kunne like greit berre oppgradert grafikken på 1.6, slik at folk kunne vald kva grafikk dei ynskte å ha etter kva maskina deira kunne yta. Men CS er ei god mjølkekyr, så kva kan ein forventa? :)

 

No har eg ikkje spelt så mykje av kvart Call of Duty spel heller, men eg følar at det er på lik linje med Counter Strike... Dei nye spela er det samme gamle men med noko forandring av gamalt og nokre nye ting... Det er iallefall min oppfattning ;)

 

aleksanderro: Ah, gledar meg! skal spela det når eg kjem heim :)

Endret av WhatWorld
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Urolig mye bedre enn Far Cry 2 spør du meg! ;) Spilte heller aldri ferdig Far Cry 2...

 

Far Cry 2 suger... Et kjempe langt og kjedelig spill spør du meg... Vurderer å bli ferdig med det men vet ikke om jeg orker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Ja, Far Cry 2 var bare en stor skuffelse! Men personlig så syns jeg at Far Cry 3 er en av de bedre spille i år, om ikke det beste. Ikke minst så er grafikken helt fantastisk og Vaas er jo helt syk! :)

 

Grafikken er jo selvfølgelig helt nydelig! :)

Det er kun story'en jeg er skeptisk på....

 

 

Verste med Far Cry 2 var de j*vla pillene. Malaria my back-end!

 

Malaria-delen i story'en var jo helt latterlig...

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Etter min mening så er storyen noe av det bedre jeg har spilt på flere år i et skytespill. Hjelper veldig mye med det utrolige bare stemmeskuespillet og animasjonene til de forskjellige personene i spillet! Men selvfølgelig, nå har jeg ikke spilt så veldig mye, så om det holder like høy kvalitet hele veien vet jo jeg ikke, og det har jo også noen negativer sider som alle andre spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...