Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd


Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri hatt noen problemer med NGT.

 

Har du Nextgentel selv?

Det er ikke Nextgentel sin feil da, liker bare skylde på dem :p

Pleier ikke være så dårlig..

Tror det er en 5 mbps linje... men jeg bruker trådløs, ikke kablet. Har likevel aldri nådd 5 mbps...

 

a> Har 40/40, men det sitter 4 på trådløst, inkludert meg. :)

 

Jøss, god ping har du iallefall... ;)

Er det altibox du har eller?

Lenke til kommentar

Har ikke NGT nå, men hadde det for noen måneder siden. 40/20 dønn stabilt med ca 2-5 i ping! :D

 

Hadde du VDSL? Tror jeg har ADSL hvis man ser på hastighetene. Men hva er forskjellen? Kan jeg få VDSL uten at de på begynne å grave og fikle med ting?

 

Forresten hvilken nettleverandør har du nå?

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Hadde du VDSL? Tror jeg har ADSL hvis man ser på hastighetene. Men hva er forskjellen? Kan jeg få VDSL uten at de på begynne å grave og fikle med ting?

 

Ja, hadde VDSL. Både ADSL og VDSL bruker kobber, men nøyaktig hva som er forskjellen er jeg ikke så innsatt i. Men siden du allerede har så dårlige hastigheter så tror jeg neppe du kan få VDSL, siden VDSL er hovedsaklig for de som bor nære sentralen. Når jeg hadde NGT så bodde jeg ikke mer en ca 100 m fra sentralen, men dessverre så bor jeg på en annen plass nå med langt dårligere nett. :(

Lenke til kommentar

Ja, hadde VDSL. Både ADSL og VDSL bruker kobber, men nøyaktig hva som er forskjellen er jeg ikke så innsatt i. Men siden du allerede har så dårlige hastigheter så tror jeg neppe du kan få VDSL, siden VDSL er hovedsaklig for de som bor nære sentralen. Når jeg hadde NGT så bodde jeg ikke mer en ca 100 m fra sentralen, men dessverre så bor jeg på en annen plass nå med langt dårligere nett. :(

 

Ja, jeg sjekket at det ikke gikk an for meg å få VDSL dessverre :(

Det raskeste jeg har hatt er 4,66 mbps :p Jeg kan oppgradere til maks 20 mbps med NXGT. Finnes GET her da som kan gi opp til 200/20 elns, men då må vi ha TV fra dem også :hm:

 

Men hva skjer når jeg vil oppgradere hastigheten min med ADSL? Må de komme her for å skru og fikle eller bare fikser de det fra "kontoret"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...