Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Mange butikker krever inn strømforsyningen før du får tilsendt en ny.

Jepp, du hadde rett, de sender meg nå en retur lapp... Er bare ikke sikker hvordan jeg skal få av den ene ledningen som gir strøm til hovedkortet, har prøvd tidligere, men den sitter bom fast..

Gjest Slettet+412
Skrevet

Nytt eller brukt?

Hvilken plattform?

Xbox. Tipper bare brukt og det koster vell rundt 300,- + man må kjøpe Uplay pass for online dersom den tidligere eieren har brukt koden. Nytt koster rundt 500,- kr på Lefdal (Special Edition).

Skrevet

Jepp, du hadde rett, de sender meg nå en retur lapp... Er bare ikke sikker hvordan jeg skal få av den ene ledningen som gir strøm til hovedkortet, har prøvd tidligere, men den sitter bom fast..

Du må bare klemme inn den "klypa/klipsen" også dra, den sitter mange ganger veldig hardt, du må være litt hardhendt samtidig som du er forsiktig.

Xbox. Tipper bare brukt og det koster vell rundt 300,- + man må kjøpe Uplay pass for online dersom den tidligere eieren har brukt koden. Nytt koster rundt 500,- kr på Lefdal (Special Edition).

Da er det jo nesten billigere å bare kjøpe ett nytt spill da og jeg vil anta, jeg håper ihvertfall det er det han skal gjøre.

Gjest Slettet+412
Skrevet

Da er det jo nesten billigere å bare kjøpe ett nytt spill da og jeg vil anta, jeg håper ihvertfall det er det han skal gjøre.

Det er så.

Skrevet

Men det er jo ikke akkurat lurt å betale 800kr for å spille ett brukt spill når du kan få ett helt nytt spill til 400-600kr og de var jo usedvanlig dårlige til å oppgi priser på gamestop nettsiden også.

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Skrur på pcn, PSU'en sier pang, sikringen går, fuck.

Sikter du til meg? :p

Skrevet (endret)

Coil whine er jo verken farlig eller uvanlig, kan vel være plagsom for de som synes det riktig nok.

Eller bare vente til neste AC spill kommer og kjøpe AC3 for 100-150,- :)

Så han skal vente til 2014?

Endret av meg0709
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...