Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ny dag og nå har jeg android 4.4 på både mobil og nettbrett :) . GS3en min lever i beste velgående enn så lenge, men må nok bli en fuktsikker mobiltelefon når neste mobil skal bli innkjøpt.

Skrevet

Ny dag og nå har jeg android 4.4 på både mobil og nettbrett :) . GS3en min lever i beste velgående enn så lenge, men må nok bli en fuktsikker mobiltelefon når neste mobil skal bli innkjøpt.

Rolf har du ikke greid kverket mobilen din ennå da?? :p

Skrevet

Derfor jeg valgte GS4Active :D

Skrevet

Rolf har du ikke greid kverket mobilen din ennå da?? :p

Nope. GS3en har jo vært med på tur og tok skjermen i fjor å fikk den skifta. Ser ikke noe behov for oppgradering enn så lenge.

• Liker 1
Gjest Slettet-jDflNq
Skrevet

Ja, men er lite builds ute til den for øyeblikket synes jeg ;) . Har nå hatt min GS3 i over 1 år og skifter den ikke før den stryker med.

Skal det ikke være mulig å flashe S4 builds på S4 Active?

Skrevet

Ja, er noen forskjeller og tror ikke det er anbefalt å flashe active med vanlig S4 software.

For min del haster det ikke med noen ny mobil. GS3en holder enda koken og med Cyanogenmod 11 ser den ut til å fungere enda bedre. Kjører stock launcher og det funker for meg :)

Skrevet (endret)

Ja, er noen forskjeller og tror ikke det er anbefalt å flashe active med vanlig S4 software.

For min del haster det ikke med noen ny mobil. GS3en holder enda koken og med Cyanogenmod 11 ser den ut til å fungere enda bedre. Kjører stock launcher og det funker for meg :)

Hvis du mister mobilen i dass da Rolf, exe mobilen slutter å virke da. Kjøper du deg en ny da eller :p

Endret av Fleischmann
Skrevet

Hehe... mister nok ikke telefonen i dass. Det som kan skje er at den blir fuktskada når jeg er på skiturer, fjellturer eller andre turer hvor jeg er utendørs i flere dager. Enn så lenge har det gått bra ved å bruke en fuktsikker pose til å ha mobilen oppi.

Gjest Slettet-jDflNq
Skrevet

Vi sørger over noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...