Gå til innhold

Er du snill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bryter ikke loven, forsøker å hjelpe venner og familie så godt jeg kan, gjør sjelden "slemme" handlinger, glad i dyr, hater dugnader, kjører som en gris, resirkulerer ikke.

 

Kan vel si at jeg er en snill person, litt egoistisk kanskje, enn så lenge du ikke gjør meg forbanna :p Noe som igjen skal mye til før jeg blir forbanna.

Lenke til kommentar

om jeg er snill? ganske utvilsomt.

mange vil nok si at mine helseproblemer berettiger meg å tenke på meg x selv.

det er mange som har d værre enn meg.

jeg tror ikke det er mange som gir en større prosentanel av inntekten enn meg.

ikke rik

nei, man trenger ikke gi penger. men det er konkret.

hva jeg får mmest kjeft for? for ærlig..

lite yddmyk? kAnskje.

Lenke til kommentar

Har alltid fått høre at jeg er "altfor snill" av meg. Skjønte lenge ikke hva de egentlig mente med det. Men det har vel med at jeg tar for mye hensyn og går for lett med på slikt andre spør om og sånt noe. Alle fikk låne hva de ville, komme og gå når de ville osv.

Etterhvert begynte jeg å oppleve det som jeg ble utnyttet. Var naiv og trodde på folk før i tiden. Trodde folk alltid ville betale tilbake det de skyldte osv. Men der tok jeg jo feil, og fikk mange skuffelser.

 

Etterhvert ble jeg kurert for mye av det, ble mer påpasselig og lærte si mer nei. Det resulterte i at mange forhenværende "venner" begyndte holde seg unna, men det får heller så være. :shrug:

Lenke til kommentar

Har alltid fått høre at jeg er "altfor snill" av meg. Skjønte lenge ikke hva de egentlig mente med det. Men det har vel med at jeg tar for mye hensyn og går for lett med på slikt andre spør om og sånt noe. Alle fikk låne hva de ville, komme og gå når de ville osv.

Etterhvert begynte jeg å oppleve det som jeg ble utnyttet. Var naiv og trodde på folk før i tiden. Trodde folk alltid ville betale tilbake det de skyldte osv. Men der tok jeg jo feil, og fikk mange skuffelser.

 

Etterhvert ble jeg kurert for mye av det, ble mer påpasselig og lærte si mer nei. Det resulterte i at mange forhenværende "venner" begyndte holde seg unna, men det får heller så være. :shrug:

du har hørt det før: ddet er ikke ekte venner!

hvor mye?

godtroende, eller dumsnill?

snill påå andre måtefr?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei.

 

Jeg er en egoistisk drittsekk.

 

MEN jeg skader ikke andre, snyter ikke på skatten, forsøpler ikke unødvendig, jogget eller syklet til og fra jobben uansett årstid og lengde på turen i mange år helt til kneet mitt ble dårlig, tenker på framtiden til mine barn og passet på å få nok barn til å drive samfunnet videre og føre slekten min videre, unngår å kjøpe varer fra land som bidrar til krig så langt merkingen av varer holder og jeg ønsker et trygt, fritt og rettferdig samfunn.

 

Alt er en del av planen min for verdensherredømme.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...