Kurt Lekanger Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 Nokia, Samsung og Sony samarbeider om nøyaktig kartposisjonering inne i bygninger. Bedre innendørs-navigasjon neste år
lasseoj Skrevet 23. august 2012 Skrevet 23. august 2012 kommer ikke til og bli noe av det hær i norge hvis ikke apple kommer med på banen. blir sikkert og se det i asia da
TheMoonMan Skrevet 24. august 2012 Skrevet 24. august 2012 (endret) kommer ikke til og bli noe av det hær i norge hvis ikke apple kommer med på banen. blir sikkert og se det i asia da Ok, Apple er altså norgesvenner nå? Vi får få Se og Hør til å sende de ei lusekofte. Endret 24. august 2012 av TheMoonMan 2
Serpentbane Skrevet 24. august 2012 Skrevet 24. august 2012 kommer ikke til og bli noe av det hær i norge hvis ikke apple kommer med på banen. blir sikkert og se det i asia da Ok, Apple er altså norgesvenner nå? Vi får få Se og Hør til å sende de ei lusekofte. Nja, men at de kommer med sin egen epleløsning i stede for å være med på å lage en felles standard overrasker meg ikke... 2
Matsemann Skrevet 24. august 2012 Skrevet 24. august 2012 Har en stund hatt http://campusguiden.no/ , lar deg finne frem på NTNU innendørs, kommer med veibeskrivelse o.l.
µT. Skrevet 24. august 2012 Skrevet 24. august 2012 Endelig kan jeg finne kjøkkenet. Tror muligens jeg har en kone, men er ikke helt sikker.
netfrik Skrevet 25. august 2012 Skrevet 25. august 2012 (endret) *slettet* Endret 29. mai 2016 av netfrik
lasseoj Skrevet 25. august 2012 Skrevet 25. august 2012 Ok, Apple er altså norgesvenner nå? Vi får få Se og Hør til å sende de ei lusekofte. haha Har ingen tall som grunnlag, men ser oftere iphones i norge enn noen annen telefon. tenker bare på smart telefoner, ser flere med "den gamle standarden" Nja, men at de kommer med sin egen epleløsning i stede for å være med på å lage en felles standard overrasker meg ikke... Vi får håpe de kommer med en standard som fungerer for begge, men tviler
PL610 Skrevet 26. august 2012 Skrevet 26. august 2012 Rart Google ikke er med på dette, de lever jo av å selge reklame og høste informasjon om folks vaner for å kunne tilby tilpassede reklamer. Kanskje de ikke kommer til med så mange aktører inne i bildet, eller at de ikke får høste/bruke informasjonen som de vil?
Anbefalte innlegg