Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Syntes vi trenger en sånn tråd på forumet, for tips/insiprasjon osv.

 

Bilde foretrekkes.

 

Noen oppskrifter til inspirasjon:

 

Pizza:

 

 

Børge A. Fagerli's diett-pizza

(Har laget denne endel ganger, men lager han ca. *1.5-2.0 størrelsen på oppskriften til fagerli (sånn at den blir bortimot en langpanne) og har somregel 300-500g sunnøve finden lett hvitost på, så slenger jeg passelige stykker i mat-bokser og stapper frysern full med passelige mellom-måltid/luncher klar for microen)

 

 

 

Edit: skal legge til mere etterhvert, ble bare plutselig så sigen nå :p

Endret av Primer4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar meg friheten til å starte :)

 

4 125g tungt krydrede laksefileter med mager kesam, 100g ris. Helte olja som var igjen i stekepannen oppå risen (fungerer som en slags saus/sjy)

post-126307-0-76067400-1345660682_thumb.jpg

Roughly 70,- inkl 1l sjokomelk :) og mager kesam.

 

Edit:

Spiser ingenting akkurat nå. Vanskelig å ta bilde av.

Forrige måltid osv. er tillatt og.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Skjønte det, det var ironi. Men det hadde vel vært mer spennende om tråden omhandlet mat og oppskrifter som ikke er helt A4, hvis ikke får vi 1000innlegg med bilder av brødskiver med servelat og pølse i brød.

Siden tråden er i kostholds-underforumet tenkte jeg at treningsfolket her kanskje har endel lure retter på lur/er litt interessert i å se hva de andre spiser, men ser hva du mener og slenger inn noen oppskrifter jeg er glad i i førsteposten.

Endret av Primer4
Lenke til kommentar
Tar meg friheten til å starte :) 4 125g tungt krydrede laksefileter med mager kesam, 100g ris. Helte olja som var igjen i stekepannen oppå risen (fungerer som en slags saus/sjy) post-126307-0-76067400-1345660682_thumb.jpg Roughly 70,- inkl 1l sjokomelk :) og mager kesam.

Hvit ris? Æsja.

 

200 gram mager kyllingfilet, 200 gram fullkornsris og en porsjon friske grønnsaker!

Dette var skolelunsjen. 150 gram kylling og 125 gram fullkornsris venter på meg når jeg kommer hjem!

Endret av Cepherit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...