Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Deilig lærerinne knuller elev. Er det så galt?


PeterB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, jeg vet hvem begge to er, og jeg kan absolutt forsikre dere om at lærern ikke er deilig. Da var det sagt.

Vet du noe hvorvidt gutten var for eller mot det?

Jeg vet ikke 100% sikkert, men, jeg tror jeg kan si med god sikkerhet at han var absolutt med på det

" Ifølge tiltalen hadde kvinnen i 30-årene samleie med gutten en natt sist sommer. 16-åringen, som var elev på skolen der hun underviste, har forklart at de sov sammen på en hyttetur, og at han følte seg presset til å ha sex. Han fortalte at han følte seg sviktet av læreren, og at han slet med søvnløshet etter hytteturen."

Lenke til kommentar

Altså, jeg vet hvem begge to er, og jeg kan absolutt forsikre dere om at lærern ikke er deilig. Da var det sagt.

Vet du noe hvorvidt gutten var for eller mot det?

Jeg vet ikke 100% sikkert, men, jeg tror jeg kan si med god sikkerhet at han var absolutt med på det

" Ifølge tiltalen hadde kvinnen i 30-årene samleie med gutten en natt sist sommer. 16-åringen, som var elev på skolen der hun underviste, har forklart at de sov sammen på en hyttetur, og at han følte seg presset til å ha sex. Han fortalte at han følte seg sviktet av læreren, og at han slet med søvnløshet etter hytteturen."

Jeg tror det er så sykt bullshit at han "følte seg presset", men jeg skal ikke slenge ut noen falske påstander her nå.

Endret av Ownbeef
Lenke til kommentar

Jeg forsøkte å lese alle postene her, men hjernen min fikk et tilfelle av buffer overflow O.o

 

For å dytte inn min sikkert uønskede meningn her:

 

Jeg er en stor fan av at hva to "voksne" mennesker gjør frivillig er ingen andres sak. Ja det var uetisk og ulovlig for denne lærerinnen å ha sex med sin daværende elev, men det er dog ikke det samme som en overgripelse, da eleven utvilsomt var villig med på det. Jeg sier ikke at det alltid er relevant men personer over 14 og under 20 har generelt sett en ekstremt aktiv libido så det har ikke en emosjonell krøkende effekt slik man forbinner mer sexuelt misbruk/overgrep. Og det er hovedsaklig de emosjonelle skadene et barn får av å bli utnyttet/misbrukt som loven er der for å vokte dem mot. Så når sexen er frivillig er det ingenting å lage mye styr ut av, det finnes hundresvis av overgrepssaker som er betydelig mer alvorlige og fortjener vår oppmerksomhet betydelig mer!

 

-frank

Lenke til kommentar

Jeg forsøkte å lese alle postene her, men hjernen min fikk et tilfelle av buffer overflow O.o

 

For å dytte inn min sikkert uønskede meningn her:

 

Uønsket er den ikke, men den stemmer ikke med de faktiske forhold.

 

Jeg er en stor fan av at hva to "voksne" mennesker gjør frivillig er ingen andres sak. Ja det var uetisk og ulovlig for denne lærerinnen å ha sex med sin daværende elev, men det er dog ikke det samme som en overgripelse, da eleven utvilsomt var villig med på det.

 

Utvilsomt? Eleven sa han følte seg presset, og læreren har innrømmet straffeskyld (altså at hun utnyttet stillingen sin og at hun var klar over det).

 

Hva vet du om denne situasjonen som hverken eleven eller læreren vet, siden "eleven utvilsomt var villig med på det"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet bare hvordan jeg var som 15-åring, hadde en av mine lærerinner (de under 35 hvertfall), antydet at jeg kunne få meg noe med en av dem hadde det ikke vært snakk om press fra lærerinnens side!

Å tro at dine personlige og høyst subjektive minner fra tenårene er mer korrekte enn elevens eget vitnesbyrd er jo totalt absurd. Din ungdomstid er revnende irrelevant for denne saken.

 

 

Dessuten:

Altså, jeg vet hvem begge to er, og jeg kan absolutt forsikre dere om at lærern ikke er deilig. Da var det sagt.

Ville du "høvlet" lærerinna di uansett utseende og person? Det ville ikke jeg, hverken idag, for 13 år siden eller 7 år siden.

Endret av toth
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...