Gå til innhold

OurDayZ II tråden - Diskuter alt om serveren her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, var over da gitt... Skjønner ikke hvorfor jeg nølte med å skyte når jeg snudde meg.. Jaja, hadde 15 liv på samvittigheten så kanskje det var min tur :)

• Liker 1
Skrevet

Tok du tatt de 2 gutta på motorsykkel eller? Jeg satt å så på stary da de kom forbi når det smalt rett ved meg og de ble drept, løp som faen og gikk å fant motorsykkelen rett før restart

Skrevet (endret)

Spawner til tider i svime uten å ha logget ut. I tillegg klarer noen zombier å sniffe seg frem og drepe meg før jeg våkner.

Edit: Er en kjent bug. Følte bare for å klage litt.

Endret av Sadfez
Skrevet

jeg skøyt mot den nå, ikke så lurt...

hihi, vi gjetta det var deg da heliet ved vybor var det femte og derfor siste vi fant, og du posta akkurat om funnene dine ;)

bra gjetta! :p flaks der altså

Skrevet

jeg skøyt mot den nå, ikke så lurt...

hihi, vi gjetta det var deg da heliet ved vybor var det femte og derfor siste vi fant, og du posta akkurat om funnene dine ;)

bra gjetta! :p flaks der altså

Sitter du inne i skolen nå eller?

Skrevet

Til info, så er det visst enkelte som har satt opp teltene sine i vann. Skulle fylle flasken og så noe rart under vann noen meter fremme. 4 telt var satt opp under vann. Inneholdt kun noen Jerry kanner, men uansett. Tydeligvis mulig å sette opp telt under vann. Så sjekk vannet når en fyller vannflasken sin. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...