Lother Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Hyd da var det over med skyting for en stund eller? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Ja, var over da gitt... Skjønner ikke hvorfor jeg nølte med å skyte når jeg snudde meg.. Jaja, hadde 15 liv på samvittigheten så kanskje det var min tur 1 Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 UAZ (det meste må repareres) står ved 064-086. Lenke til kommentar
Lother Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Tok du tatt de 2 gutta på motorsykkel eller? Jeg satt å så på stary da de kom forbi når det smalt rett ved meg og de ble drept, løp som faen og gikk å fant motorsykkelen rett før restart Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Jeg plaffa de to gutta ned ja! Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Kommer på igjen i dag og vi skrur av waypoints igjen. Ser at det ikke er skrudd på enda. Får dere ikke lokalisert problemet? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 En nesten mer irriterende bug er om du logger ut og inn igjen innen litt kort tid så våkner du i "knock out" mode... Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 (endret) Spawner til tider i svime uten å ha logget ut. I tillegg klarer noen zombier å sniffe seg frem og drepe meg før jeg våkner. Edit: Er en kjent bug. Følte bare for å klage litt. Endret 2. september 2012 av Sadfez Lenke til kommentar
KrissKiller Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 gg ringo og fokka. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 LOTHER!!! IM BACK ON TRACK! MK48 og AS50 fant jeg i et crash nå. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 haha, skøyt mot en svart SUV, ble truffet ganske godt etterpå av de som kjørte men kom meg vekk med halen mellom bena hehe. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 jeg skøyt mot den nå, ikke så lurt... Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Deer ga jeg opp serveren.... Lenke til kommentar
esdgfdsfgdfg Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 jeg skøyt mot den nå, ikke så lurt... hihi, vi gjetta det var deg da heliet ved vybor var det femte og derfor siste vi fant, og du posta akkurat om funnene dine Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 jeg skøyt mot den nå, ikke så lurt... hihi, vi gjetta det var deg da heliet ved vybor var det femte og derfor siste vi fant, og du posta akkurat om funnene dine bra gjetta! flaks der altså Lenke til kommentar
esdgfdsfgdfg Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 jeg skøyt mot den nå, ikke så lurt... hihi, vi gjetta det var deg da heliet ved vybor var det femte og derfor siste vi fant, og du posta akkurat om funnene dine bra gjetta! flaks der altså Sitter du inne i skolen nå eller? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Nei, jeg har løpt for lenge siden.... Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 Til info, så er det visst enkelte som har satt opp teltene sine i vann. Skulle fylle flasken og så noe rart under vann noen meter fremme. 4 telt var satt opp under vann. Inneholdt kun noen Jerry kanner, men uansett. Tydeligvis mulig å sette opp telt under vann. Så sjekk vannet når en fyller vannflasken sin. Lenke til kommentar
Monobryn94 Skrevet 2. september 2012 Rapporter Del Skrevet 2. september 2012 jeg aplauderer til de i elektro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg