N-4K0 Skrevet 31. desember 2025 Skrevet 31. desember 2025 (endret) Ikke jeg. Jeg har første innlegg i flere tråder på Lekeplassen i 2026 Endret 31. desember 2025 av N-4K0
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Det var ikke vi Vi har hørt og sett et forferdelig spetakkel av fyrverkeri.😱😱
N-4K0 Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Både ja og nei, noen kraftige smell, men ikke så mye bråk som det har vært før. Jeg har omsider åpnet fjorårets julegave fra faren min i dag
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Skrevet 1. januar Det har ikke vi Vi har aldri i hele vårt liv verken fått bursdagsgaver eller julegaver av våre alkoholiserte og voldelige foreldre. 2
75192 Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar Snø her nå hurra da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @TheDarkSycamore - SCM @N-4K0 @Sviskepott @Maskinfører @Tussi @Delvis @SprengeMobil @Colin. @ 1 1
Maskinfører Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar 75192 skrev (1 minutt siden): Snø her nå hurra da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @TheDarkSycamore - SCM @N-4K0 @Sviskepott @Maskinfører @Tussi @Delvis @SprengeMobil @Colin. @ Ja her også 😀 1
Tussi Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar 75192 skrev (18 minutter siden): Snø her nå hurra da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @TheDarkSycamore - SCM @N-4K0 @Sviskepott @Maskinfører @Tussi @Delvis @SprengeMobil @Colin. @ Maskinfører skrev (16 minutter siden): Ja her også 😀 Ja, det er sånn ca 1mm med snø, akkurat nok til at det blir litt fint, uten at jeg tenger å tenke tanken på å måke... 1
Delvis Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar 75192 skrev (28 minutter siden): Snø her nå hurra da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @TheDarkSycamore - SCM @N-4K0 @Sviskepott @Maskinfører @Tussi @Delvis @SprengeMobil @Colin. @ Sol og fint vær her med kaldt. Snø skal komme på tirsdag her står det 😎 1
Maskinfører Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar Tussi skrev (37 minutter siden): Ja, det er sånn ca 1mm med snø, akkurat nok til at det blir litt fint, uten at jeg tenger å tenke tanken på å måke... Ja samme her 😀 1 mm pudder pissa ute i stad og det smelta lett 😀 1
Tussi Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar Delvis skrev (31 minutter siden): Sol og fint vær her med kaldt. Snø skal komme på tirsdag her står det 😎 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja samme her 😀 1 mm pudder pissa ute i stad og det smelta lett 😀 Blir det måking etterhvert? 1
Maskinfører Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar Tussi skrev (Akkurat nå): Blir det måking etterhvert? Brøyting ? Ja 😀 1
Tussi Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Brøyting ? Ja 😀 Her blir det jeg som må måke for de gamle damene 😅 1
Maskinfører Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar (endret) Tussi skrev (1 minutt siden): Her blir det jeg som må måke for de gamle damene 😅 Det blir det ja hehe kattehjemmet ? 😀 Hadde jeg bodd nærmere kunne jeg svippet innom med traktoren 😀 Endret 2. januar av Maskinfører 1
Tussi Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det blir det ja hehe kattehjemmet ? 😀 Hadde jeg bodd nærmere kunne jeg svippet innom 😀 Bare kom 😅 1
Maskinfører Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar Tussi skrev (1 minutt siden): Bare kom 😅 Ja nei blir for langt 😀 hehe gjør bare 50 kmt 😀 1
Delvis Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar Jag har leken? Ups var sikker på at det var Maskinførers chattetråd jeg svarte i. Beklager 🫤 Tror ikke jeg har vært her før, men fikk varsel så det var derfor jeg svarte.. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar Skrevet 2. januar Det har vi også Vi har akkurat spist middag nå.🍔🍔🍟🍟😋😋
75192 Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar Delvis skrev (På 2.1.2026 den 17.18): Jag har leken? Ups var sikker på at det var Maskinførers chattetråd jeg svarte i. Beklager 🫤 Tror ikke jeg har vært her før, men fikk varsel så det var derfor jeg svarte.. kan hende er min skyld jeg tagget deg fort gjort å gjøre fei 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar Det har ikke vi, det hadde vært fint om alle så hvilken tråd de postet i sånn at de ikke ødelegger leken i trådene Vi har kost oss med snop nå.😋😋 1
Delvis Skrevet 3. januar Skrevet 3. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Det har ikke vi, det hadde vært fint om alle så hvilken tråd de postet i sånn at de ikke ødelegger leken i trådene Vi har kost oss med snop nå.😋😋 Ja det var nok mest min feil som ikke så ordentlig etter. Skerpings 😏
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå