TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april Skrevet 9. april (endret) Jeg venter også på en pakke. Men min pakke kommer ikke frem før om ca noen par uker ++ eller noe sånt. 🤔 Jeg har bestilt nye Magic: The Gathering kort. Det er det jeg venter på. 🤗🤗 Endret 9. april av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Skrevet 9. april Det har ikke vi Vi har vært ute på gåtur i dag.🚶♂️🚶♀️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. april Skrevet 9. april Det har ikke vi Vi har drukket vann nå.💧💧
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Skrevet 10. april Det venter ikke vi på Vi har spist sushi nå.🍣🍣😋😋
MR SPEED Skrevet 10. april Skrevet 10. april Ikke jeg skal se ser se tråden innrømmer der kommer @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Sviskepott 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Skrevet 10. april De har vi også Vi har vært ute på tur i dag.🚶♂️🚶♀️
MR SPEED Skrevet 10. april Skrevet 10. april Jeg å tælla her der åsen kan dere se da ikke betalt da hm ok @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Skrevet 10. april Vi må minne om at vi ikke skal stille spørsmål i denne tråden her, vi skal fortelle hva vi har Vi har spist nå.😋😋
MR SPEED Skrevet 10. april Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Vi må minne om at vi ikke skal stille spørsmål i denne tråden her, vi skal fortelle hva vi har Vi har spist nå.😋😋 ok unnskyld cc slo av ,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 5 min__--__--__--__s+r e()r på da
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. april Skrevet 10. april Hæ!! Ikke jeg tror jeg. 🤔❓️❓️❓️ Jeg har sett en hare idag. 🐇🐇
N-4K0 Skrevet 10. april Skrevet 10. april Ikke jeg. Jeg har sett tre elger, riktignok i går kveld (torsdag).
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Skrevet 11. april Det har ikke vi Vi har sett hjorter i dag.🦌🦌
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Skrevet 11. april Det har ikke vi, for vi er 100% avholds begge to Vi har gått på lørdagstur i dag.🚶♂️🚶♀️ 1
N-4K0 Skrevet 12. april Skrevet 12. april Ikke jeg. (jeg drikker generelt sett så lite at jeg er nærmere avholds enn fyllik ) Jeg har tenkt å lage potetmos og ostepølser om ikke altfor lenge 😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Skrevet 12. april Det har ikke vi, men nam nam.😋😋 Vi har tenkt oss ut på en liten tur.🚶♂️🚶♀️
MR SPEED Skrevet 12. april Skrevet 12. april (endret) Ligger her å gjør ikke en dritt skriver fra VR mq3 tenk ikke gjøre en dritt du da dere da vi da Endret 12. april av 75192 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. april Skrevet 12. april Ikke jeg. Jeg har kost meg med streamen min igår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå