dbass Skrevet 4. mai 2013 Skrevet 4. mai 2013 DxRacer jellows gaming stol ! Er det den som er så utrolig stiv og hard? Jeg har ikke kjøpt sånn. Jeg har montert PA-anlegget i bilen
Dr. Brodsky Skrevet 4. mai 2013 Skrevet 4. mai 2013 Ikke jeg. Jeg har tomatsaus i gryten, italiensk spekeskinke på kjøkkenbenken, ekte mozerella i kjøleskapet, pizzadeig til heving, en varm pizzastein i ovnen og en øl i hånden.
Chocolate-Monster Skrevet 4. mai 2013 Skrevet 4. mai 2013 Ikke jeg, men stikker innom en tur hos deg jeg Jeg har akuratt drukket en cola.
Chocolate-Monster Skrevet 4. mai 2013 Skrevet 4. mai 2013 Ikke jeg, spiser kjeks drikker cola og er på PCen Jeg har mobil i lomma.
Supopus Skrevet 4. mai 2013 Skrevet 4. mai 2013 Jeg også.. i en time eller noe fra to til tre Jeg har en globus på gulvet
Chocolate-Monster Skrevet 4. mai 2013 Skrevet 4. mai 2013 Ikke jeg. Jeg kjørte til byen og henta søstrene mine akuratt.
Chocolate-Monster Skrevet 5. mai 2013 Skrevet 5. mai 2013 Ikke jeg. (har ikke pysj, men går bar i bokseren nå Jeg har sovet godt i natt.
Chocolate-Monster Skrevet 5. mai 2013 Skrevet 5. mai 2013 Ikke jeg Jeg har vært ute allerede i dag. Snart ut en tur igjen
crazylazyboy Skrevet 5. mai 2013 Skrevet 5. mai 2013 Jeg å Jeg har sett på pantelånerne i Las Vegas idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå