N-4K0 Skrevet fredag kl 06:30 Skrevet fredag kl 06:30 Ikke jeg. Jeg har søppel som skal ut og reklame og blader som skal kastes i dag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 13:13 Skrevet fredag kl 13:13 Det har ikke vi Vi har endelig vent oss til at søppel heter boss i Bergen.😉😉
75192 Skrevet fredag kl 16:40 Skrevet fredag kl 16:40 Ikke jeg har det 😝 sett på han The boss 😀 trykk da 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:05 Skrevet fredag kl 18:05 Vi Digger han. Vi har handlet på butikken i dag.
N-4K0 Skrevet lørdag kl 06:59 Skrevet lørdag kl 06:59 Jeg også, forutsatt at fredag teller som "i dag" siden jeg enda ikke har køyet (jeg syns bare det er rart at noen vestlendinger kaller søppel "boss") Jeg har tenkt å kvitte meg med flaske- og boksepant i dag, + nevnte reklame og blader som ikke ble kastet i går.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 12:18 Skrevet lørdag kl 12:18 Ikke jeg. Jeg har også planer og dra til butikken idag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 14:48 Skrevet lørdag kl 14:48 Det har ikke vi Vi har planer om å kjøpe ostebaconpølser på bensinstasjonen i natt.😋😋
Sviskepott Skrevet i går, 09:18 Skrevet i går, 09:18 Det har ikke jeg. Jeg har aldri gått ut av mitt hjem for å kjøpe mat midt på natta...har du det?
N-4K0 Skrevet i går, 12:17 Skrevet i går, 12:17 Ikke midt på natta, nei. Jeg har vært med på julebord flere ganger før.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 12:51 Skrevet i går, 12:51 Det har ikke vi Vi har komt frem til at vi mest sannsynlig hadde likt julelunsj bedre enn julebord.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 21:13 Skrevet i går, 21:13 Ikke jeg. Jeg har kost meg med streamen min i dag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Det har dessverre ikke vi fordi vi sovnet i går kveld.🥱🥱💤💤😴😴 Vi har hatt en lang og god lur i går kveld.😴😴💤💤🥱🥱
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det har dessverre ikke vi fordi vi sovnet i går kveld.🥱🥱💤💤😴😴 Vi har hatt en lang og god lur i går kveld.😴😴💤💤🥱🥱 Nå ble min Lord Major Terning skikkelig lei seg, når han valgte spillet dere hadde valgt. 😳🥺😢😝🤪😜 Nei da, ingen sutre miner her. Det går helt fint. 🤗🤗 Tilbake til leken: 75192 skrev (58 minutter siden): Det har ikke jeg har dere julestrømpe hjemme nå Det har ikke jeg. Jeg har vært litt ekstra røff med meg selv her om dagen. Endret 21 timer siden av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Det har ikke vi Vi har ryddet i leiligheten i natt.
N-4K0 Skrevet 18 timer siden Skrevet 18 timer siden Samme her, ryddet unna litt søppel i natt. Jeg har spist i natt
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Vi spiste også i natt Vi har ryddet hjemme i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå