TheDarkSycamore - SCM Skrevet lørdag kl 11:45 Skrevet lørdag kl 11:45 Ikke jeg. Jeg har hørt Thor med hammeren i dag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 11:52 Skrevet lørdag kl 11:52 Det har ikke vi Vi har drukket mye urge og cola i dag.🧃🧃🥤🥤😋😋
N-4K0 Skrevet lørdag kl 16:08 Skrevet lørdag kl 16:08 Niks, ingen Urge her. Jeg har Coca-Cola som inntas her nå.
Gutensin Skrevet lørdag kl 16:41 Skrevet lørdag kl 16:41 N-4K0 skrev (31 minutter siden): Niks, ingen Urge her. Jeg har Coca-Cola som inntas her nå. Ikke jeg. Jeg har tatt et glass Pepsi max
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 16:42 Skrevet lørdag kl 16:42 Det har ikke vi Vi har spist middag nå.😋😋
N-4K0 Skrevet lørdag kl 19:42 Skrevet lørdag kl 19:42 Tja, jeg også, hvis salat kan regnes som middag. Jeg har gjort litt kryssordløsing.
Maskinfører Skrevet lørdag kl 22:57 Skrevet lørdag kl 22:57 MR SPEED skrev (2 timer siden): Banna @Maskinfører nå 😊 Ja 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 00:36 Skrevet søndag kl 00:36 Det har ikke vi Vi har drukket vann nå.💧💧
N-4K0 Skrevet søndag kl 16:19 Skrevet søndag kl 16:19 Ikke jeg. Jeg har spist en baguett med ost og skinke.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 16:41 Skrevet søndag kl 16:41 Det har ikke vi Vi har spist middag nå.😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 17:01 Skrevet søndag kl 17:01 Ikke jeg. Jeg har spilt Magic The Gathering i dag, fysisk. 🎴🎴
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 17:05 Skrevet søndag kl 17:05 Det har ikke vi Vi har drukket urge og cola nå.🧃🧃🥤🥤😋😋
Gutensin Skrevet søndag kl 21:18 Skrevet søndag kl 21:18 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Det har ikke vi Vi har drukket urge og cola nå.🧃🧃🥤🥤😋😋 Ikke jeg. Jeg har spist skive med salami til kvelds
TheDarkSycamore - SCM Skrevet søndag kl 21:24 Skrevet søndag kl 21:24 Ikke jeg. Jeg har planer og dra til biblioteket i morn.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 22:09 Skrevet søndag kl 22:09 Det har ikke vi Vi har planer om rydde litt hjemme i morgen.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 10:16 Skrevet mandag kl 10:16 Det skal ikke vi Vi har planer om å fortsette med ryddingen i boden nå.
MR SPEED Skrevet mandag kl 19:03 Skrevet mandag kl 19:03 (endret) Ikke jeg har planer om rydde i boden ser på dell skjermen min nå det står DELL der nå 🤪 Endret mandag kl 19:05 av MR SPEED
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå