Gå til innhold

Hva syntes dere om Dawnguard?


Anbefalte innlegg

Jeg syntes den var OK, men ikke noe mer. Håper Bethesda kommer med noe tilsvarende som Shivering Isles for Oblivion.

 

Hva syntes dere om Dawnguard?

 

PS: Har ifølge Steam spilt 217 timer i Skyrim nå

 

Her er Skogsalven min. Level 50. Dette bildet er tatt etter jeg var ferdig med mainquesten for Dawnguard (Tok parti med Dawnguard) og tatt noen sidequester for de

 

a2gjtu.jpg

Endret av Mann_Av_Gull
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter min mening var det ganske kjedelig. Jeg er i level 53, og følte egentlig at det var litt for lett.

 

Nå er spillet lite utfordrende med mindre man bruker mods eller lignende som gjør det vanskeligere fra level 50. Svært få fiender som skalerer såpass høyt at de blir en reell utfordring på det nivået der.

Lenke til kommentar

Tror jeg leste at de anbefaler at man er rundt lvl 10-15 for å få en best mulig opplevelse av Dawnguard.

 

Er man lvl 50 i Skyrim er det uansett ingen utfordringer igjen og dags for å begynne på nytt (hvis man ikke, som Squeekie sier, har lagt inn mods som gjør at fiende ikke stopper levlingen på ca mellom 25-35 ett sted som de gjør idag).

Lenke til kommentar

Spilte Dawnguard første gangen i går

 

 

Hadde en bug når jeg først ble Vampire, alle angrep meg når jeg gikk i hovedhallen. En kjapp google søk viste meg hvordan å unngå det (teleport til en annen plass, vente en stund så go back) Ellers alt smertefritt ^^

 

 

Sålangt verdt småpengene jeg betalte for det. Hvis du spør meg iaff hehe

Lenke til kommentar

Da er jeg ferdig med Dawnguard main questline, der jeg spilte som Dawnguard. Kjempegøy og spennende DLC, spesielt de 1-2 siste timene av questene.

 

Eneste som var litt kjedlig var the aftermath. Man får ikke så mye som et takk eller en belønning. Og med tanke på alt Dovahkiin har gjort, er dette merkelig.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kjøpt Dawnguard enda, det er et par ting jeg lurer på. ,Legg gjerne svarene i spoiler hvis det er folk som ikke vil vite svarene. Det jeg lurer på er, er det noe mer i Dawnguard å bruke penger på? Har kjøpt alle husene i vanilla Skyrim, og drasser rundt på flere hundre tusen jeg ikke vet hva jeg skal bruke på. Er det andre armours/ hus/ spells/ /dragonshouts/ dragonpriestmasks/ stæsj som ikke er i Skyrim? Kort sagt, er det mer ved Dawnguard bortsett fra denne vampire vs werewolf-greia som er i reklamesnutten? Har ikke veldig lyst å bruke 20 Euro på Elder scrolls-versjonen av Twilight...

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Mener å ha hørt at man kan akitvere 2 slike steiner i stedenfor en. Husker ikke hva de heter, akkurat nå i fart men du vet sikkert hva jeg mener. Har selv dawnguard, men har enda ikke startet for fult på det, så det med to steiner må noen andre enn meg bekrefte foreløpig.

 

Edit; fant litt info om det her, du får lese selv.

http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Standing_Stones

Endret av Freestyle89
Lenke til kommentar

Mener å ha hørt at man kan akitvere 2 slike steiner i stedenfor en. Husker ikke hva de heter, akkurat nå i fart men du vet sikkert hva jeg mener. Har selv dawnguard, men har enda ikke startet for fult på det, så det med to steiner må noen andre enn meg bekrefte foreløpig.

 

Edit; fant litt info om det her, du får lese selv.

http://www.uesp.net/...Standing_Stones

 

I Dawnguard har man en sidequest som ender opp med at man kan velge mellom 3 ting man kan smi. Den ene tingen er en krone som gjør at når du bruker den holder den på den siste standing stone du valgte selv om du velger en annen Standing Stone. Så da får man 2 aktive Standing Stones.

Endret av Mann_Av_Gull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...