Gå til innhold

WoW, Før det ble ødelagt patch 1.12.1 Vanilla


Anbefalte innlegg

eh ok, er noen uker siden jeg sist logget inn på denne serveren nå. Prøvde i dag og får beskjed om at kontoen er banned og at jeg må inn på blizzard sine sider for å lese mer? Trodde ikke det var mulig her? Får heller ikke resatt passord da seceret passord svar ikke funker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en phishing-mail (spam). Hvis du har gått inn på siden mailen linket til og skrevet inn noe informasjon kan du forvente å få kontoen din hacket i løpet av veldig kort tid, hvis ikke det har skjedd allerede.

 

Du burde gå inn på battle.net og endre passord og secret question med en gang.

Lenke til kommentar

http://www.emeralddream.com/

 

Fra samme skaperne som feenix, bortsett fra at denne er HELT identisk til blizzard sine gamle servere. Dvs at det er 1xp feks. Den ble startet 25 august og vokser veldig raskt. Den har vell allerede over 1000 spillere?

 

Startet der i dag, så om noen vil være med og levle er det bare og si ifra, kommer selv til å levle rolig og nyte prosessen opp til lvl 60. Spiller som Horde btw.

Endret av WinZapp^
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tviler på dette er i tråd med forumets retningslinjer.

 

Er det virkelig over grensen? Bare lurer fordi det er litt merkelig at man ikke kan diskutere private servere..?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

er vel mye det samme som piratkopiering dette?

 

Synes den der er litt rar, fordi man ikke laster ned noe, og dersom Blizard ikke vil at folk bruker Private servere så kan de jo bare gjøre det slik at ikke folk kan gjøre det? Det er jo slik at det er Blizards egne problemer, og ikke forbrukerne.

Lenke til kommentar

Sånn da kommer jeg med en oppdatering.

 

Vi har kommet skikkelig igang med Vendetta Redux. Vi har vel eksistert i 2 måneder nå. Og vi har Downet:

ZG, aq20, MC, BWL, Også fleska vi ned 2 bosser i AQ40 idag.

 

Vi har et relativt bra team oppe og gå nå, men ser forsatt etter core members. Fokuset våres er speed og å kunne cleare NAXX. Vi raider Tirsdag, torsdag og Søndager 20.00 - 23.00

 

Har fått opp speeden veldig bra på raidsa, og vi trenger alle klasser utenom Warriors og warlocks.

Har en veldig god tone på Mumble når vi raider og ikke mist progess som er helt latterlig rask ;)

 

Ingame på warsong alliance kan man ta kontakt med atei, Voltaro eller Wendor. evn meg hvis de andre ikke er online :)

 

Lykke til

Endret av Ola Andresen
Lenke til kommentar

Sorry litt seint svar.

Mages trengs altid da vi har optimalt lyst til å ha 8 mages i raidet, EVn prist? Evn så vil det altid varriere hva vi "mangler" En dag kan det være lite av en klasse og om 2 uker er det overfylt. Og sånn går nå dagan ^^ hahha

 

Det viktigste er personen bak figuren :)

 

Vi er litt strengere på inv, men så lenge dere snakker med meg skal jeg uasnett få dere inn i guilden med sosial rank. Også kan man jo jobbe seg opp som try/member på sikt :)

Lenke til kommentar
Det strider ikke mot norsk lov. Ergo er det tillat her på forumet.

 

Det resonementet stemmer nok ikke (uten at jeg skal si noe om denne spesifikke trådens innhold). Les retningslinjene på http://wiki.diskusjo.../Retningslinjer

 

For å sitere de reglene du quoter:

"Hold deg til trådens tema. Merk spesielt følgende:...

...Mener du tråden eller innlegg i tråden strider mot retningslinjene så ikke skriv dette i tråden, men benytt gjerne rapporteringsfunksjonen."

 

Flere som burde lest! :)

 

Tilbake til topic, hviken av serverne er folk på? Vurderer selv å starte på BC-serveren. Hvor stabilt er egentlig dette?

 

Synes og det er litt tregt med 14x exp, 2-3x hadde vært greit, men leveling er jo ikke bare mas, er jo litt gøy også! :)

Lenke til kommentar
Det strider ikke mot norsk lov. Ergo er det tillat her på forumet.

 

Det resonementet stemmer nok ikke (uten at jeg skal si noe om denne spesifikke trådens innhold). Les retningslinjene på http://wiki.diskusjo.../Retningslinjer

 

For å sitere de reglene du quoter:

"Hold deg til trådens tema. Merk spesielt følgende:...

...Mener du tråden eller innlegg i tråden strider mot retningslinjene så ikke skriv dette i tråden, men benytt gjerne rapporteringsfunksjonen."

 

Flere som burde lest! :)

 

Jeg skrev klart og tydelig at jeg ikke tok stilling til denne trådens innhold, bare at det ikke stemmer at norsk lov = forumregelverket. Uansett, nok offtopic :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...