Gå til innhold

Sosialistene i Norge bygger opp til folkemord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den blå altså. Ikke si at jeg ikke gav deg valget :p

 

For all del, har du noe å bidra med så er jeg interesert, men jeg gidder ikke leke med deg heller, det har jeg nok vokst ifra.

 

Det jeg hadde å bidra med er på forrige side. Oppramsing:

 

1. Det er vanskelig å diskutere med en hjernevasket person.

2. Kanskje du selv er hjernevasket uten å vite det?

Lenke til kommentar

Den blå altså. Ikke si at jeg ikke gav deg valget :p

 

For all del, har du noe å bidra med så er jeg interesert, men jeg gidder ikke leke med deg heller, det har jeg nok vokst ifra.

 

Det jeg hadde å bidra med er på forrige side. Oppramsing:

 

1. Det er vanskelig å diskutere med en hjernevasket person.

2. Kanskje du selv er hjernevasket uten å vite det?

 

Javell, kanskje månene er en ost og jorden er flat? Man må likevell argumentere for påstandene sine, man må likevell forklare hva ved en persons fremferd som indikerer hjernevask og hvor vedkommende tar feil. Å rope "hjernevasket" til alle en er uenig med sier strengt tatt ingenting om dem, men en hel del om en selv.

Lenke til kommentar

Hva skal til for at en person skal kunne kalles "hjernevasket" ?

Hva er "hjernevasket" ? Er det f.eks. å la seg overbevise av noe? Altså at dersom man lar seg overbevise av noe, så er man blitt hjernevasket? Hvor går grensen i såfall?

 

De lærde strides vel om dette. Jeg vil si man er hjernevasket om man følger X blindt, uansett hva det gjelder, uten å reflektere selv, og uten kritikk.

 

Javell, kanskje månene er en ost og jorden er flat? Man må likevell argumentere for påstandene sine, man må likevell forklare hva ved en persons fremferd som indikerer hjernevask og hvor vedkommende tar feil. Å rope "hjernevasket" til alle en er uenig med sier strengt tatt ingenting om dem, men en hel del om en selv.

 

Mulig det jeg har ikke vært på månen. Jorda er ikke flat, man kan se krumningen blant annet fra fly. Ellers er jeg enig.

Lenke til kommentar

Kom gjerne med kilder på at redaksjonen i Aftenposten er kommunistisk.

 

Hilde Haugsgjerd, noværande sjefsredaktør i Aftenposten, var medlem av Arbeidernes Kommunistparti på 1970- og 80-talet. Ho blei seinare partileiar i Rød Valgallianse. Det er ingen tvil om at det fins ein kommunist i ho.

 

 

Hilde Haugsgjerd, derzeitigen Chefredakteur im Aftenposten, war Mitglied von dem Kommunistpartei der Arbeiter in den 70er und den 80er Jahre. Sie später bekam Partichef in der Rote Wahlallianz. Es gibt kein Zweifel über, dass es ein Kommunist in ihr gibt.

 

Endret av Magnus_L
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...