Gå til innhold

Sosialistene i Norge bygger opp til folkemord


Anbefalte innlegg

Sosialistberusede kunstneraspiranter som "karpe diem" og "væular" går amok med konkrete oppfordringer om å drepe navngitte personer. Kommunistredigerte Aftenposten synes det er kult. Myndigheter reagerer ikke. Det ekstremt mediemanipulerte norske politiske landskapet er svært forskjøvet i retning totalitær sosialisme. Norge er et sykt samfunn hvor de mentalt sunne holder seg unna den politiske offentligheten pga de små fanatiske klikkene - "minisovjetene" - som etter flere tiår med ideologisk herjing nå styrer inntaket til alle medier, samfunnsfakulteter og de fleste politiske partier i Norge.

Hvor går "karpe diem" og "væular" amok med konkrete oppfordringer om å drepe navngitte personer?

Hva snakker du om? Aftenposten er ikke kommunist-redigert. Aftenposten er en konservativ liberal avis.

 

Aftenposten syntes det er kult? Hvor påstår de dette? Kilde?

Myndighetene skal reagere på hva?

 

Media er ikke manipulert på noen som helst måte. Det er fri presse. Det er minimalt med personer som deg. Hvorfor skal avisene ta hensyn til deg og de ytterst få som måtte dele dine meninger, når de selger mye bedre ved å ta utgangspunkt i folkets meniger?

 

Norge er et sykt samfunn, men du er ikke blant de syke? Du er blant den bedrevitende minimale flokken som er bedre enn 98% av Norges befolkning?

 

 

Hva er allternativet mener du? Hva slags parti er det du står for? Ingen? Hva slags ideologi støtter du da? Hvordan mener du at samfunnet bør styres? Hva er ditt ideelle samfunn?

 

For meg virker det egentlig som du er her fordi du vil tøffe deg, og for å skape litt dårlig stemning.

Er jo noen som blir seksuelt opphisset av å snakke/skrive nedlatende til andre og liknende, men du er vel ikke den typen? Du er her vel hovedsakelig for å skape en interessant diskusjon, som alle kunne hatt glede av å diskutere?

 

Men uansett: Hva var egentlig poenget med denne tråden? Hva skal vi diskutere?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med slike tråder er at folk tar med seg debatteknikk fra kommentarfeltene til nettavisene, her antagelig nyhetsspeilet, der det ikke stilles noen krav til saklighet eller en gang normal folkeskikk. Noen brukere er simpelthen kun interessert i å spre eder og galle samt skrive ned egne tankerekker, så lenge de slipper å argumentere for noe av det eller vise til kilder.

 

Festlig nok har slike brukere en rar tendens til å dukke opp her når en bruker med nøyaktig samme adferd blir bannet fra forumet. Jeg vet ikke om vår godeste trådstarter er nye her eller en gammel kjenning, jeg vet bare at han i likhet med veldig mange tilsvarende profiler dukket opp kort tid etter den forrige ble slettet. Snodig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trådstarter har nok rett i at sosialistene bygger opp til folkemord. og jeg tror dette lenge har vært en våt drøm for sosialistene å kunne kvitte seg med sine "fiender" på denne måten.

All erfaring og statistikk tilsier jo også at dette vil skje når sosialistene har sikret seg all makt, og absolutt alle sosialistiske regimer i historien og nåverende har

benyttet seg fengsling,tortur og drap på folk med andre meninger og livssyn, både i mindre og større skala.

 

Og den internasjonale sosialismen som ap står for er nå i ferd med å oppnå denne makten, både i Norge, i resten av den vestlige verden og globalt.

Regjeringen i USA er allerede kapret og kontrolleres nå av denne internasjonale sosialismen/kommunismen og dens skapere. For sosialismen ble skap for dette formålet.

 

Myndighetene i USA har nå kjøpt inn tonnevis med ammunisjon og militært utstyr til bruk mot folket, og militæret er begynt å patruljere i gatene.

De har også byggd et nettverk av kondentrasjonsleire over hele landet, beregnet dem som kritiserer myndighetene og regjeringen.

Myndighetene kaller disse leirene for re-education camps, og de som ikke vil la seg "omvende" etter et lengre opphold her, vil bli drept.

 

Jeg vet ikke så mye om hva myndighetene i Norge har gjort av forberedelser, men vi ser jo tendenser her også, og spesielt etter 22 juli i fjor og også nå i sommer, hvor alle som ikke er politisk korrekt og oppfører seg som hjernevaskede zombier blir uthengt som potensielle terrorister,og signalene fra regjeringen er at alle midler er tillatt for å stoppe disse som som ennå kan tenke selv.

Vi har også en situasjon hvor det store flertallet av folket stoler blindt på

myndghetene og er villig til å gjøre alt de blir bedt om uten tenke over dette selv, eller ha motforestillinger, fordi de mener i sin blinde tilbedelse at det

myndighetene og "flertallet" gjør alltid er riktig og rettferdig.

 

Denne situasjonen hvor folk flest er "politisk korrekt" og mener at myndighetene og "flertallet" alltid har rett samtidig som at myndighetene sprer hat mot et

mindretall av folket, er en veldig farlig situasjon. Dette er den samme situasjonen som historisk har ført til alle de store folkemordene vi kjenner til.

 

I 60 og 70 årene så var mange også for væpna revolusjon i Norge, dsse støttet også åpent folkemordene i sovjetunionen,kina og kambodsja, disse folkene har aldri tatt avstand fra eller beklaget det de sto for den gang.

Det er disse folkene som nå sitter i regjering og i ledende stillinger rundt om i

samfunnet.

Endret av Baltazar94
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Som sagt, fryktelig forutsigbart. Igjen ser vi en ekstremt enkel analyse der ingenting underbygges med argumenter, argumenter eller kilder men en rekke mer eller mindre ville påstander. Eksempelvis skulle jeg gjerne sett kilde på at USA kjøper inn ammunisjon for å drepe folket, at militæret patruljerer gantene og de har konsentrasjonsleirer der de dreper og hjernevasker folk.

 

Ellers ser vi nok en gang den like forutsigbare rallingen om at alle som ikke mener som en selv er zombier, politisk korrekte, hjernevaskede og vil akseptere alt mulig fra myndighetene. Kanskje er denn typen "analyser" av majoriteten typisk for folk som er "litt utafor" og som fra utsiden beskriver folk de strengt tatt ikke har særlig kjennskap til?

 

Morsom lesing, for all del, men om man ikke kan backe opp noen av påstandene sine forblir de også nettopp det, og du overbeviser derfor ingen andre enn din egen menighet som består av særdeles få folk, dog med ett større antall internettprofiler ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje er denn typen "analyser" av majoriteten typisk for folk som er "litt utafor" og som fra utsiden beskriver folk de strengt tatt ikke har særlig kjennskap til?

 

Eller, så er det et fåtall på "utsiden" som ikke er hjernevasket, og derfor klarer å se at de på "innsiden" er hjernevasket? De på "innsiden" klarer selvfølgelig ikke å se dette selv.

Lenke til kommentar

Kanskje er denn typen "analyser" av majoriteten typisk for folk som er "litt utafor" og som fra utsiden beskriver folk de strengt tatt ikke har særlig kjennskap til?

 

Eller, så er det et fåtall på "utsiden" som ikke er hjernevasket, og derfor klarer å se at de på "innsiden" er hjernevasket? De på "innsiden" klarer selvfølgelig ikke å se dette selv.

 

Om så var skulle man jo tro at de som er såppas glupe at de ser gjennom all løgnen skulle klare å påpeke dette og underbygge påstandene sine rundt dette på en overbevisende måte. Eller i det minste påpeke hvordan fks. jeg er hjernevasket?

 

Det tvilsommer her er jo at "dere er hjernevasket" egentlig bare er ett uttrykk for at man ikke har noe mer å komme med. Om man mener det andre står for er feil så bør man kunne argumentere for hvorfor osv. ikke bare avfeie alle andre som hjernevaskede.

Lenke til kommentar

Det tvilsommer her er jo at "dere er hjernevasket" egentlig bare er ett uttrykk for at man ikke har noe mer å komme med. Om man mener det andre står for er feil så bør man kunne argumentere for hvorfor osv. ikke bare avfeie alle andre som hjernevaskede.

 

Har du noengang prøvd å argumentere for en hjernevasket person?

Lenke til kommentar

Det tvilsommer her er jo at "dere er hjernevasket" egentlig bare er ett uttrykk for at man ikke har noe mer å komme med. Om man mener det andre står for er feil så bør man kunne argumentere for hvorfor osv. ikke bare avfeie alle andre som hjernevaskede.

 

Har du noengang prøvd å argumentere for en hjernevasket person?

 

Nei jeg har strengt tatt aldri opplevd en hjernevasket person, i ordets rette forstand. Forøvrig usikker på om de mener for eller mot?

Lenke til kommentar

Det tvilsommer her er jo at "dere er hjernevasket" egentlig bare er ett uttrykk for at man ikke har noe mer å komme med. Om man mener det andre står for er feil så bør man kunne argumentere for hvorfor osv. ikke bare avfeie alle andre som hjernevaskede.

 

Har du noengang prøvd å argumentere for en hjernevasket person?

 

Nei jeg har strengt tatt aldri opplevd en hjernevasket person, i ordets rette forstand. Forøvrig usikker på om de mener for eller mot?

 

Hvordan kan du vite at du ikke har møtt en hjernevasket person? Kanskje du er en selv?

 

Jeg mener for. "Jeg snakket for deg", "jeg argumenterte for deg", "jeg talte for deg". Altså ikke for noen andre.

Lenke til kommentar

Det tvilsommer her er jo at "dere er hjernevasket" egentlig bare er ett uttrykk for at man ikke har noe mer å komme med. Om man mener det andre står for er feil så bør man kunne argumentere for hvorfor osv. ikke bare avfeie alle andre som hjernevaskede.

 

Har du noengang prøvd å argumentere for en hjernevasket person?

 

Nei jeg har strengt tatt aldri opplevd en hjernevasket person, i ordets rette forstand. Forøvrig usikker på om de mener for eller mot?

 

Hvordan kan du vite at du ikke har møtt en hjernevasket person? Kanskje du er en selv?

 

Jeg mener for. "Jeg snakket for deg", "jeg argumenterte for deg", "jeg talte for deg". Altså ikke for noen andre.

 

Ja kanskje vi alle er, eller kanskje vi lever i Matrix? Hva vil du frem til?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...