Gå til innhold

Sosialistene i Norge bygger opp til folkemord


Anbefalte innlegg

Sosialistberusede kunstneraspiranter som "karpe diem" og "væular" går amok med konkrete oppfordringer om å drepe navngitte personer. Kommunistredigerte Aftenposten synes det er kult. Myndigheter reagerer ikke. Det ekstremt mediemanipulerte norske politiske landskapet er svært forskjøvet i retning totalitær sosialisme. Norge er et sykt samfunn hvor de mentalt sunne holder seg unna den politiske offentligheten pga de små fanatiske klikkene - "minisovjetene" - som etter flere tiår med ideologisk herjing nå styrer inntaket til alle medier, samfunnsfakulteter og de fleste politiske partier i Norge.

Endret av PeterB
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja sånn går det vettu.

 

Du har helt rett i det, i den forstand at en slik målrettet ideologisk krigføring i viktige men små fora over tid støter alle andre vekk både fordi disse vender seg bort i kvalme og fordi de blir ideologisk silt.

 

En av to alternativer:

1: Ta pillene dine.

2: Slutt med de pillene du tar.

 

vanlig nivå på norsk sosialistspire

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva skal man si? Enda en ekstremt forutsigbar tråd i at den legger ut mengder mer eller mindre ville påstander uten å backe opp en eneste av disse med kilder eller lignende. Når innleggene inneholder såppas mange adjektiver og null kildehenvisning eller resonnementer blir det rett og slett for dårlig. Om du virkelig ønsker å belyse noe du mener er problematisk så gjør du lurt i å gjøre dette på en skikkelig måte. Per nå er du din egen sak sin største fiende.

 

Problemet ditt er at du er snusfornuftig uten å være fornuftig. Det kommer selvsagt av din ideologiske programmering. Du ville også ha trengt "kilder" på at det regnet i Oslo i dag selv om du enten bor her eller kunne ha lest det på en værside.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Norge er et sykt samfunn hvor de mentalt sunne holder seg unna den politiske offentligheten pga de små fanatiske klikkene - "minisovjetene" - som etter flere tiår med ideologisk herjing nå styrer inntaket til alle medier, samfunnsfakulteter og de fleste politiske partier i Norge.

 

Jeg tror det ligger noe i det du sier. Ingen kan benekte at staten styrer inntaket til alle medier (igjennom NTB), og at staten kontrollerer majoriteten av uttaket også (igjennom a-pressen).

 

Hadde du kommet med kilder, hadde det nok derimot vært lettere å komme med så ekstreme påstander. - Selv om de aller fleste sosialister på forumet vil avfeie det som en konspirasjonsteori, da de har "full tillit til staten".

Lenke til kommentar

Jeg synes alltid det er morsomt når folk beskriver rødgrønne som "kommunister".

 

Kommunister og sosialister er en glidende overgang. Kommunistregimer har brukt og bruker begrepene om hverandre. Men jeg har jo ikke engang kalt "de rødgrønne"(en rødbrun suppe) for "kommunister" annet enn i ditt slappe hode.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Norge er et sykt samfunn hvor de mentalt sunne holder seg unna den politiske offentligheten pga de små fanatiske klikkene - "minisovjetene" - som etter flere tiår med ideologisk herjing nå styrer inntaket til alle medier, samfunnsfakulteter og de fleste politiske partier i Norge.

 

Jeg tror det ligger noe i det du sier. Ingen kan benekte at staten styrer inntaket til alle medier (igjennom NTB), og at staten kontrollerer majoriteten av uttaket også (igjennom a-pressen).

 

Hadde du kommet med kilder, hadde det nok derimot vært lettere å komme med så ekstreme påstander. - Selv om de aller fleste sosialister på forumet vil avfeie det som en konspirasjonsteori, da de har "full tillit til staten".

 

Påstandene er ikke ekstreme. Tilstanden er ekstrem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva skal man si? Enda en ekstremt forutsigbar tråd i at den legger ut mengder mer eller mindre ville påstander uten å backe opp en eneste av disse med kilder eller lignende. Når innleggene inneholder såppas mange adjektiver og null kildehenvisning eller resonnementer blir det rett og slett for dårlig. Om du virkelig ønsker å belyse noe du mener er problematisk så gjør du lurt i å gjøre dette på en skikkelig måte. Per nå er du din egen sak sin største fiende.

 

Problemet ditt er at du er snusfornuftig uten å være fornuftig. Det kommer selvsagt av din ideologiske programmering. Du ville også ha trengt "kilder" på at det regnet i Oslo i dag selv om du enten bor her eller kunne ha lest det på en værside.

 

Det er vell og bra men du skriver, igjen, bare endeløse karakteristikker av meg eller andre uten å røre temaet dypere enn særdeles enkle setninger blandet med touretteslignende raptuser med "kommunist" "sosialist" "dum" "hjernevasket" osv. i likhet med veldig mange av dine meningsfeller. Med andre ord klarer du ikke overbevise andre enn deg selv.

 

Istedenfor å utdype påstandene dine med kilder eller resonnementer velger du, forutsigbart nok, å anngripe meg og min "ideologiske programmering" som du komisk nok ikke vet særlig mye om. Nei jeg trenger ikke kilder på at det regner, men når noen påstår at dagens regjering bygger opp til folkemord trenger jeg mer enn adjektiver for å bli overbevist.

 

Si meg, er det viljen eller evnen som skorter?

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg synes alltid det er morsomt når folk beskriver rødgrønne som "kommunister".

 

Kommunister og sosialister er en glidende overgang. Kommunistregimer har brukt og bruker begrepene om hverandre. Men jeg har jo ikke engang kalt "de rødgrønne"(en rødbrun suppe) for "kommunister" annet enn i ditt slappe hode.

Det er riktig at sosialisme og kommunisme er en glidende overgang. Likevel har ingen stater hittil vært kommunistiske. Synes du ikke det er rart å bruke et slikt begrep istedenfor det det egentlig er, sosialisme?

 

"Kommunistredigerte Aftenposten synes det er kult.". Mener du at Aftenposten er blodrøde?

 

Et spørsmål til deg, PeterB: Hva ønsker du å skape ut av denne debatten?

Endret av Flatlus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes alltid det er morsomt når folk beskriver rødgrønne som "kommunister".

 

Hvordan skal de ellers beskrives? Hvis jeg ikke husker feil, er vel statsministeren utdannet innen planøkonomi.

Såvidt meg bekjent, så støtter han keynesiansk økonomi. Jeg skulle gledelig skrevet en mastergrad om planøkonomi, betyr det at jeg er kommunist?

Endret av Flatlus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes alltid det er morsomt når folk beskriver rødgrønne som "kommunister".

 

Kommunister og sosialister er en glidende overgang. Kommunistregimer har brukt og bruker begrepene om hverandre. Men jeg har jo ikke engang kalt "de rødgrønne"(en rødbrun suppe) for "kommunister" annet enn i ditt slappe hode.

Det er riktig at sosialisme og kommunisme er en glidende overgang. Likevel har ingen stater hittil vært kommunistiske. Synes du ikke det er rart å bruke et slikt begrep istedenfor det det egentlig er, sosialisme?

 

"Kommunistredigerte Aftenposten synes det er kult.". Mener du at Aftenposten er blodrøde?

 

Et spørsmål til deg, PeterB: Hva ønsker du å skape ut av denne debatten?

 

For et tomt og dumt spørsmål. En debatt er en debatt og jeg har selvsagt ikke noen plan om å "skape" noe ut av en debatt.

 

Aftenposten er sjefsredigert av en kommunist. Kommunister er gjerne pragmatiske når de må og jobber da gjerne destruerende i ulike samfunnsinstitusjoner inntil den totalitære sjansen byr seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I følge Anette Trettebergstuen skal Norske trygdemotagere ( uføre, alderspensjonister og andre trygdede ), leve under øst-Europeiske normer.

 

Dette i følge henne selv på tv2 02.08.2012

 

Dette fordi Høyre og FRP ville gjøre noe med eksport av Norske trygderettigheter.

 

 

Hvis dette følges opp av den RødGrønne regjering ( noe jeg ikke betviler ) vil også Norske trygdede kunne forvente seg å leve under Rom-folk tilstander i sitt eget land.

 

Fordi det er jo dette hun sier.

 

Altså Norske trygdede og pensjonister skal ned på gatenivå bokstavlig talt.

Dvs. ut på gata.

 

Norske trygdede og pensjonister i utlandet ( Spania i følge Trettebergstuen ), tror nok det gjelder alle uansett land - skal ned på Øst-Europeisk levestandard.

 

Hun nevnte ikke Gro Harlem Brundtland som har bodd i Frankrike, ei heller Jon Fredriksen.

 

Ville vel vært vel kummerlig å ta disse med i den samlede pott når det gjelder nedgradering av inntekt.

Endret av Vårbris
Lenke til kommentar

Dette blir rett og slett for dumt. Ideene dine holder jo ikke vann i det hele tatt. Du har ikke noe å komme med. Det eneste du gjør er å svare nedsettende til alle som svarer i emnet ditt. Det er nesten så jeg begynner å lure på om du forsøker å drive propaganda for de rødgrønne ved å oppføre deg slik. For meg er det ufattelig at noen kan holde på slik uten å være useriøs.

 

Jeg vil faktisk påstå at du ikke er en fare for Norge om du er seriøs. Du er jo helt blåst :wee:

 

Kom gjerne med kilder på at redaksjonen i Aftenposten er kommunistisk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...