fy_pokkers Skrevet 2. september 2003 Skrevet 2. september 2003 Han gidder vel uansett ikke å publisere bidler av ho Han er vel ikke dum heller (Eller? )
Nidhogg Skrevet 2. september 2003 Skrevet 2. september 2003 Jeg har dame ja :-) Ikke bare er hu snill, men sykt fin! 8) Ikke spørr om bilde, har ikke. ehh, du klarer å jogge rundt med et mobil kamera eller noe å ta bilde av biler her og der.. men ikke dama ? tviler på han vil at mange hw.no-nerder skal drive å sikle på dama hans det ville ivertfall ikke jeg likt
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 6. september 2003 Skrevet 6. september 2003 Tja en venninne som er med på det meste heter det kanskje litt sånt fint.
[t0rs+3!n] Skrevet 6. september 2003 Skrevet 6. september 2003 Jeg har dame. Kjempetøff dame og skal jeg si dere. Hun spiller quake 3 til og med!
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. september 2003 Skrevet 8. september 2003 Hvor har det blitt av den gode gamle "nerde" holdninga. Vi skal jo sitte foran pc-en og lukte vondt
Suppelars2k Skrevet 8. september 2003 Skrevet 8. september 2003 Hvor har det blitt av den gode gamle "nerde" holdninga. Vi skal jo sitte foran pc-en og lukte vondt la meg tenke... ... ... ... ... NEI!
MagE Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Hmmm, i går satt jeg i et busskur. bra at du delte den vitale infoen med oss alle men har ikke dame nei
Bluebeans Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 "]Jeg har dame.Kjempetøff dame og skal jeg si dere. Hun spiller quake 3 til og med! Kan ikke kalle folk tøffe før de spiller cs.
onkel Punjab Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Har dame. Snart 3 år nå... Vet ikke om det blir mindre PC av den grunn, bare mindre søvn! I stedet for at hele dagene går, så går bare halve dagen og 2/3 av natten!
JoeDohn Skrevet 12. september 2003 Skrevet 12. september 2003 Kan ikke kalle folk tøffe før de spiller cs. *rette litt på skrivefeil* "Kan ikke kalle folk tøffel før de spiller cs."
Term Skrevet 13. september 2003 Skrevet 13. september 2003 Hmmm, i går satt jeg i et busskur. tror jeg kan tillate meg å si da at det er fint lite damer på deg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå