Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva syns dere om jenter uten venninner?


Anbefalte innlegg

Okei. Jeg har møtt en gutt jeg liker utrolig godt og som også liker meg ganske godt, men her kommer en ting jeg er litt flau over:

 

Jeg har ingen venninner. Rett og slett. Jeg vet ikke hvorfor det har blitt sånn, men jeg tror det er en blanding av uflaks og at jeg tidligere var veldig sjenert. Jeg er ikke like sjenert nå, så jeg har ingen problemer med å ta kontakt. Problemet er vel snarere at jeg ikke finner noen likesinnende. Jeg er ikke glad i fest, facebook, sex & singelliv... Alt dette man omgir seg med, og som folk virker å være veldig opptatt av.

 

Så her sitter jeg. Jeg gidder ikke bruke tid på å snakke svada med folk heller. Da er det bedre å være alene. Jeg hadde tidligere ei veldig god venninne, men hun begynte å behandle meg dårlig og det gadd jeg ikke finne meg i, så vi har nærmest ingen kontakt lenger.

 

På fritiden underholder jeg meg selv med realfag-studier og ulike hobbyer, men jeg er ikke en person som hele tiden trenger å gjøre så mye. Det er deilig å bare slappe av også.

 

Hva tenker dere gutter om dette? En slags parallell til venneløse nerdegutter. Funker det? Anonym poster: df25107235d0802bfe3014b200704393

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge du har et liv utenfor "kjæresten" så driter de fleste gutter i om du har venner eller ikke.

 

Vet ikke helt hva slags gutt du er, men tror nok de fleste gutter synes det er greit kjæresten har andre venner. Det er ikke alt man nødvendigvis tør å snakke om med kjæresten, og da er det veldig greit å ha noen andre venner å betro seg til. Man trenger ofte å få snakket ut, ellers kan ting begynne å gnage på forholdet ;)

Lenke til kommentar

Okei. Jeg har møtt en gutt jeg liker utrolig godt og som også liker meg ganske godt, men her kommer en ting jeg er litt flau over:

 

Jeg har ingen venninner. Rett og slett. Jeg vet ikke hvorfor det har blitt sånn, men jeg tror det er en blanding av uflaks og at jeg tidligere var veldig sjenert. Jeg er ikke like sjenert nå, så jeg har ingen problemer med å ta kontakt. Problemet er vel snarere at jeg ikke finner noen likesinnende. Jeg er ikke glad i fest, facebook, sex & singelliv... Alt dette man omgir seg med, og som folk virker å være veldig opptatt av.

 

Så her sitter jeg. Jeg gidder ikke bruke tid på å snakke svada med folk heller. Da er det bedre å være alene. Jeg hadde tidligere ei veldig god venninne, men hun begynte å behandle meg dårlig og det gadd jeg ikke finne meg i, så vi har nærmest ingen kontakt lenger.

 

På fritiden underholder jeg meg selv med realfag-studier og ulike hobbyer, men jeg er ikke en person som hele tiden trenger å gjøre så mye. Det er deilig å bare slappe av også.

 

Hva tenker dere gutter om dette? En slags parallell til venneløse nerdegutter. Funker det? Anonym poster: df25107235d0802bfe3014b200704393

 

This works :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så lenge du har et liv utenfor "kjæresten" så driter de fleste gutter i om du har venner eller ikke.

 

Vet ikke helt hva slags gutt du er, men tror nok de fleste gutter synes det er greit kjæresten har andre venner. Det er ikke alt man nødvendigvis tør å snakke om med kjæresten, og da er det veldig greit å ha noen andre venner å betro seg til. Man trenger ofte å få snakket ut, ellers kan ting begynne å gnage på forholdet ;)

 

Det har man internett til =)

 

Jeg skal love deg dette OP: Det finnes så mange triste, ensomme gutter der ute, som aldri har hatt en kjæreste, som ville gått mann av huset for å få en. Jeg ville ikke latt dine livs preferanser være noe du er redd for å fortsette med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Seriøst:

 

Det trenger ikke være negativt. Men som andre skriver her så bør du være oppmerksom på at om du bruker for mye tid med en kjæreste som i utgangspunktet hadde satt pris på om du også brukte litt tid utenfor hjemmet så er det nok noe du i så fall bør ta tak i. Men om dere i utgangspunktet liker hverandre allerede er det vel ikke noe problem? Med mindre du har gitt ham inntrykk av at du er noe du ikke er?

 

 

Mindre seriøst (altså min helt personlige mening om jeg hadde vært i din utkåredes sko):

 

Jeg personlig hadde ikke brydd meg. Mindre press på meg ettersom du ikke snakker skit med venninner som forer deg med urealistisk svada. Konge! At du setter pris på å bare slappe av uten å føle at du må gjøre ditt og datt og gudene vet hva for noe uviktig piss. Konge! At du heller ikke bryr deg om FB, festing og andre typiske ting: Enda mer konge!

Endret av Sexylubb1
  • Liker 4
Lenke til kommentar

jenter med guttevenner har veldig ofte mannlige egenskaper. Det er mye av grunnen til at jenter får guttevenner. Men du sier at det er fordi du er sjenert? Ser ikke hvorfor det skulle være grunnen. Har du vært sjenert slik at du oppsøker potensielle kjærester for deg slik at du har bare har venner på grunn av det?

 

Uansett... jeg heller liker ikke facebook og det er mange grunner til det. Jeg liker facebook til en viss grad men ikke noe jeg liker å bruke mye. Heller ikke fest og jeg er avholds. Men jeg liker å drive med noe artig. Når jeg er for meg selv så blir jeg mer passiv og mindre energisk. Når jeg er med andre så liker jeg opplevelser og fysiske aktiviteter. Men jeg driver med sport uansett da. Har fortsatt ikke møtt venner som er på mitt sportslige nivå. De fleste jeg møter har en eller annen helseplage eller dårlig form. Det som er spesielt er at min livsposisjon er litt nedsatt men jeg er likevel mye sterkere og bedre form enn mine potensielle venner og kjærester. Derfor er jeg veldig mye alene. Folk klarer ikke å holde følge med meg. Jeg er kanskje et monster men jeg er fortsatt snill.

Lenke til kommentar

Jeg vet at det sees på som et "rødt flagg" at en jente ikke har noen andre jentevenner. Men et rødt flagg betyr ikke at det er en deal-breaker. Men om han liker deg og dere har det fint sammen bør det ikke være noe problem, så samt du også har aldre guttevenner og ikke lar vedkomne bety hele verden for deg kommer det sikkert til å gå helt fint! :)

Lenke til kommentar

Takk for alle svar!

 

Siden jeg trives godt med meg selv, så har jeg absolutt ikke noe behov for å henge over en evt kjæreste 24/7. Jeg trenger rom og tid for meg selv.

 

Jeg har hatt noen gode guttevenner, men det kommer alltid for en dag at de er interessert i noe mer enn bare vennskap, og da er plutselig vennskapet over. Det er kjipt når alt går tapt på denne måten, derfor går jeg aldri inn for å bli venner med en gutt.

 

Forresten er jeg 22,5 år.

 

Anonym poster: df25107235d0802bfe3014b200704393

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan jeg ble kjent med han:

 

Jeg satt sammen med en fra skolen, da han dukket opp for å gi en beskjed til han jeg satt sammen med. Han ble pratende med oss en liten stund. Av en eller annen grunn ble jeg nesten veldig nysgjerrig på han, og han virker som en veldig snill og ordentlig gutt.

 

Noen dager etter så traff jeg han tilfeldigvis på butikken. Jeg tenkte at jeg ikke kunne la sjansen gå fra meg, så jeg fortalte han at jeg hadde problemer med en emulator på PCen, og lurte på om han ikke kunne hjelpe meg med det, selv om jeg egentlig ikke trengte hjelp.

 

Han kom til meg dagen etter for å hjelpe, og vi falt ganske pladask for hverandre den kvelden :)

 

Skolen var kanskje McDonalds, og butikken var kanskje en søppelfylling, så ingen skal gjenkjenne noe som helst, men det illustrerer likevel hvordan vi ble kjent. Anonym poster: df25107235d0802bfe3014b200704393

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...