Gå til innhold

Return of the King 15 desember


NoLimit_^

Anbefalte innlegg

Noen her som har skaffet seg billet til førpremieren av Return of the King 15 desember, i oslo spektrum (6000 plasser!), si ifra her, så kanskje vi møtes til den store begivenheten :wink:

 

Fikk min billett idag :D og at det er rykter om at et par av skuespillerne kommer også skader ikke! Er ganske så sikker på at dette blir den beste filmen noensinne, den vil overgå alt av tidligere episke verk, noen enige?

 

eneste minuset var billettprisen, 515 gode kroner, pluss at jeg må kjøpe flybillett helt fra hammerfest, blir lett et par tusen kroner :-?

 

"So might a child treaten a mail-clad knight with a bow of string and green-willow" -Imrahil, Return of the King :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På vg.no , "Han bekrefter at regissør Peter Jackson og skuespiller Viggo Mortensen (Aragorn) eller noen av de andre skuespillerne kan dukke opp i Oslo."

Drit kult, nå gleder jeg meg enda mere :D

 

Er den visningen verdens premiere ? Hvis jeg forstår ting riktig så er det det :o

 

edit: den blir vist en gang før 15.desember(spektrum) og det er i new zealand, wellington. Det vil altså si at wellington folka og 5000 nordmenn er de første som får se filmen. Verdenspremieren er 17.desember, vi får se filmen 15.desember !!!! :woot: !!!!!

Lenke til kommentar
På vg.no , "Han bekrefter at regissør Peter Jackson og skuespiller Viggo Mortensen (Aragorn) eller noen av de andre skuespillerne kan dukke opp i Oslo."

Drit kult, nå gleder jeg meg enda mere :D

 

Er den visningen verdens premiere ? Hvis jeg forstår ting riktig så er det det :o

 

edit: den blir vist en gang før 15.desember(spektrum) og det er i new zealand, wellington. Det vil altså si at wellington folka og 5000 nordmenn er de første som får se filmen. Verdenspremieren er 17.desember, vi får se filmen 15.desember !!!! :woot: !!!!!

 

ja, gleder meg noe sykt mye, 500 kr for en slik opplevelse er INGENTING! Skulle gjerne dratt til Wellington og sett der 1 desember, men det ville aldri muttra ha tillatt :p

 

 

 

mini spoiler: ser så utrolig kult ut i traileren når den ringwraithen flyger opp minas tirith sine vegger, for å se at Gandalf og Shadowfax venter på han, NYDELIG :D men akk! ikke i boka :grumpy:

Lenke til kommentar

Åååh! Jeg har sinnsykt lyst til å reise bort og være der! Hadde vært inmari kult!

Men det koster flesk da.. 515 kr for bilett, en høvding (minst) i flybilletter og to dager fri fra jobben som mannen sikkert ikke får. Alt dette for noe jeg kommer til å lyse i bann og være sur og gretten for til langt over nytt-år.

Jeg pleier å bruke minst en måned på å roe meg ned p.g.a. alle feilene og forandringene i forhold til boka

Ne, det er nok best og halde seg hima.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...