Gå til innhold

Thors krig! Kampen om kiloane (bilder).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævla dritt økt i dag...

 

Benkpress: (80kgx5) x3 + 75kgx5 + 75kgx5+2

Knebøy: (100kgx5) x5

Barbellrows: (70kgx5) x5

Nedtrekk: (75kgx10) x3 + 51kgx10

Franskpress: (30kgx10) x3

Triceps extension: (22kgx14) x3

 

Benkpressen var bare tull, bare kødd med teknikken når det blei så tungt. Satsar på 77,5kg neste gong...

Knebøyen var spytung, aldri tatt den så djupt før. Har ein film som eg kanskje legg ut seinare, dog fyrste settet bli litt dårlig (det som blei filma).

Resten gjekk greit. Har jobba frå 0900 til 1530 (stå opp og ned) for så å køyre rundt 2 timar, så var lite fristande å reise på trening...bah! Høyrer vell med å ha ei drittøkt innimellom.

Lenke til kommentar

Fire trenings"økter" i dag, kjenner det blei litt i meste laget.

 

500m brystsvømming. Hadde planlagt 1000m, men måtte rekke å ordne telta me brukte på tur, noko eg hadde glømt...

1,5t tradisjonsleik (slåball o.l.) Blei litt intervall aktig. Ikkje veldig slitsomt, men fint og rolig aktivitetsnivå.

1,5t lengdehopp. Sjeldent eg har hatt så vondt i beina. Mørbanka og utslitt......

1,5t MMA. I dag var det spytungt..

Lenke til kommentar

I dag hadde eg orienteringsløp i skogen på ca 1t 30min. Veldig veldig tungt. Løp/jogga stort sett konstant, og presterte å bomme med tida så me blei diska...trudde eg skulle eksplodere av sinne...surt!

 

Styrkeøkta:

 

Knebøy: (102,5kgx5) x5

Markløft: 100kgx5

Militærpress: 45kgx5 + (47,5kgx5) x5

Nedtrekk: (85kgx10) x3 + 51kgx10 dropset

Arnoldpress: (30kgx10) x3

Mage i maskin: 60px10 + (54px20) x2

 

Blei litt tull på rekkefølga på grunn av nokon som ville trene pullups. Fornøgd med knebøy, var tungt med gjekk veldig djupt og følte teknikken satt greit. Løfta kanskje litt med ryggen på seiste repsa.

Prøvde også riktig teknikk i militærpress. Var ikkje klar over at eg har løfta litt feil...Kjente den tok mykje bedre nå!

VILL nedtrekk, kjentes ut som om eg skulle eksplodere! :green:

 

Her er forresten knebøy 100kg som eg gjorde seist. Ser teknikken er dårlig der, og det kjente eg, men tek den djupare og bedre nå. Skal få filma neste gong kanskje.

 

http://www.youtube.com/watch?v=P6ZR5PxnBqc

Endret av Thor - God Of Thunder
Lenke til kommentar

Møkkadag, faen!

Stod opp klokka 10 for å trene styrke, slik at eg rakk det før orienteringsløp, men så hadde eg glømt at orienteringa hadde blitt flytta til klokka 10, noko eg hugsa då eg møtte på 1230 og ingen var der...faen!

 

Styrkeøkta uten mat var jævli også, alt for tungt:

 

Knebøy: (102,5kgx5) x5

Benkpress: (77,5kgx5) x5

Barbellrows: (75kgx5) x5

Nedtrekk: (83kgx10) x2 + 75kgx10

Triceps extension: 25kgx14 + (30kgx10) x3

 

Knebøyen var alt for tung. Løfta mykje med ryggen på dei seiste repsa kvart sett. Måtte bruke belte på siste sette, då gjekk det greit.

Benkpressen var også tung, fant ikkje heilt ut korleis eg skulle holde. Har trent med to forskjellige stengar, så blei litt prøving. Litt dårlig teknikk.

Nedtrekk var også veldig tung, var akkurat som om kroppen var heilt tom. Hadde ingenting å henta, føltes ut som om musklane rett og slett ikkje eksisterte...

 

MMA trening i kveld, så blir det treningsfri fram til Sondag, håpar det gjeng bedre då..

Lenke til kommentar

Såå langt nede...

Var ute i helga og har aldri vore så full. Hadde lagt med ned på bakken uttafor ein uteplass og nokon trudde eg hadde daua så dei ringte ambulanse. Våkna og datt ned ei steintrapp og var heilt vill. Hugsar ingenting frå klokka var 9 til eg våkna dagen etterpå. Jævligaste fyllesjuka eg har opplevd, fortsatt smådårlig.

 

Prøvde å trene i dag, null futt i kroppen men;

 

Knebøy: (102,5kgx5) x5

Militærpress: (47,5kgx5) x5

Markløft: 110kgx5

Arnoldpress: (32,5kgx10) x3

 

Skal trene styrke i morgen også, men droppar knebøy. Fekk ikkje trent i går, så prøvar å komme ajour..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dagens økt:

 

Benkpress: (80kgx5) x4 + 75kgx5

Barbellrows: (80kgx5) x5

Nedtrekk: (83kgx10) x2 + 75kgx10

T-bar row: (50kgx8) x3

 

Blei ei grei økt. Fin benkpress med spotter på 4 sett. Sleit med siste rep på dei siste setta. Barbellrowen var seig, kjem til å begynne med T-bar row i stadenfor, sidan eg føler eg ikkje får til teknikken på barbellrows...

Nedtrekken var også veldig tung, sikkert litt på grunn av roinga.

 

Kan også nevne at eg hadde turn i dag, små kjedeleg og vanskeleg. Hadde aldri trudd at forlengs rulle skulle vere så forbanna vanskeleg å få til, haha.

Såg meg i speilet etter turnen, og ser eg har gått ned i fett%. Kan også nevne at eg har kutta ut kreatin iallfall ei veka, for å sjå kva vekta ligg på nå.

 

I løpet av ein vanleg skule dag er kostholdet slik:

 

Klokka 12: 150g havregryn m/ 5dl mjølk og 10g sukker.

Klokka 16: Middag, stort sett sunt. Alt frå grønnsaksblanding med kjøtt, til pasta til pølse til wok . Prøvar å variere.

Klokka 19-20: Ein proteinshake m/ 5dl mjølk og 20-40g protein pulver + halv boks mager vaniljekesam med litt pulver. Dette er stort sett etter trening.

Lenke til kommentar

Føler meg rektig nok som ein baby når eg driv på med det da, men men :p

 

Eksamen i friidrett i dag. Stod med glans. Hadde blokkstart, høgdehopp og kulestøt. Det einaste var kule der eg var på håret fordi eg var 0,0000001cm ut med kule før støtet, så det nesten blei regna som kast. Forbanna streng lærer. Men deilig å vere ferdig.

 

Trente også 1,5t innebandy.

 

Er faktisk redd eg er i ferd med å få bukhinnebetennelse, trudde eg var ferdig med slik sidan eg har trent ganske mykje ganske lenge nå.....hjelper tigerbalsam som slik? Skal ha kort intervall på skulen i morgo også, gud hjelpe meg!

Lenke til kommentar

Kort intervall i dag. Ubeskriveleg tungt!

30 drag på 30 sekundar, maks fart. 20 sekundar pause mellom kvart drag.

Ca 50 minuttar totalt med pause og oppvarming.

 

Styrkeøkt:

Knebøy: 100kgx5 (Måtte gje opp, for tungt etter intervall, prøvde Leg Press Disc Load istandefor)

Leg Press Disc Load: (200kgx8) x3 Pers!

Militærpress: (50kgx5) x5 Pers!

Markløft: 110kgx5

Nedtrekk: (83kgx10) x2 + 83kgx8 + 51kgx14

Arnoldpress: (32,5kgx10) x3

 

Følte det blei ei bra økt til tross for at eg var veldig sliten. Militærpressen var veldig tung, litt dårlig teknikk på nokon av løfta...

Leg Press Disc Load var også morsomt å ha prøvd, kunne nok dratt på ein del kilo til om eg ikkje hadde hatt intervallen fyrst :)

Endret av Thor - God Of Thunder
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...