Gå til innhold

Prøv The Secret World gratis i helgen (PC)


Anbefalte innlegg

@XmasB: downloaden er på 14gb, spillet tar 30-31gb ferdig installert

 

Første download av patchen setup/launcher er jo minimal. Det er den som oppgir at spillet krever 14GB, som altså rett og slett er feil. At spillet krever 30GB+ stemmer greit med hvor langt den var kommet når pc'en min fikk problemer. :)

 

Jaja, jeg testet spillet litt i beta og ble egentlig ikke veldig imponert. Ofte kan det skyldes at jeg ikke kan kjøre nyere spill i særlig høy oppløsning, men jeg sitter med samme inntrykk etter å ha testet litt hos en kompis. Det virker bare som nok et MMORPG, med det samme generiske uttrykket. Kanskje jeg tar feil, men jeg tror det neppe er noe for meg. Kanskje vil jeg forsøke igjen på et senere tidspunkt. Det blir uansett spennende å se hvor mange som fortsetter å spille etter de første par månedene.

Endret av XmasB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TSW har definitivt kjente elementer fra andre MMO-er, så hvis man ikke liker investigation/sabotage missionene, så blir det ikke så imponerende. Hvis man tar med investigation, sabotage missions og rimelig kule dungeons helt fra starten av, så synes jeg TSW framstår som et veldig bra spill.

 

Jeg tror det største problemet med TSW er at det tar litt tid å sette seg inn i, men det gir bra tilbake når du har gjort det. En jeg kjenner likte ikke spillet godt før han kom til Egypt. Delvis pga stemningen, som i Solomon Islands er rimelig trykkende. Det ser ut som det er godt trykk fra utviklerne når det kommer til nytt content og forbedringer. F.eks hadde jeg likt hvis de hadde fått gjort litt om på gear manageren og fått ut et verktøy for å finne grupper.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte å teste dette igjen nå. Jeg spilte en kort time i en av betahelgene og var ikke akkurat imponert. Ikke at jeg forventet stort av Funcom nå lenger uansett.

 

Men, til saken. Har nå patchet og stått på siden i går. Patcheren krasjer jevnlig, minst en gang i timen, og den gir seg aldri med å finne nye ting å laste ned. Folderen har stått på 30.8GB hele dagen nå, og allikevel fortsetter den tilsynelatende uten å komme videre. Når den har ferdiglasta delen den holder på med fortsetter den bare forbi målet. Lukker og gjenåpner jeg patcheren er det en ny del å laste ned plutselig.

 

Noen med samme "problemet"?

Lenke til kommentar

Jeg tenkte å teste dette igjen nå. Jeg spilte en kort time i en av betahelgene og var ikke akkurat imponert. Ikke at jeg forventet stort av Funcom nå lenger uansett.

 

Men, til saken. Har nå patchet og stått på siden i går. Patcheren krasjer jevnlig, minst en gang i timen, og den gir seg aldri med å finne nye ting å laste ned. Folderen har stått på 30.8GB hele dagen nå, og allikevel fortsetter den tilsynelatende uten å komme videre. Når den har ferdiglasta delen den holder på med fortsetter den bare forbi målet. Lukker og gjenåpner jeg patcheren er det en ny del å laste ned plutselig.

 

Noen med samme "problemet"?

Har ikke samme problemet selv, men det kan være du har en firewall/antivirus som blocker downloaden, eller at du er tom for plass e.l. Alternativt, så må du kanskje kjøre "repair" optionen fra patcheren.

Lenke til kommentar

Er det noen som har prøvd å logge seg inn ifm. gratis helga? Kommer ikke inn selv, får bare "authentication failure" ved innlogging.

Se http://forums.thesecretworld.com/showthread.php?t=49550.

 

From Friday, August 3rd at 4pm GMT until Monday, August 6th at 7am GMT, we invite you and your friends to participate in this exciting celebration!

 

Nå som det er sommertid er vi 2 timer på forskudd på GMT, med andre ord åpnes dørene om 23 minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...