Gå til innhold

Mist of Pandaria release date 25 September


Gjest Slettet-ZQr2eN

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-ZQr2eN

Da er det blitt bekreftet release datoen til mist blir den 25 september, noen andre som gleder seg? :)

Endret av Slettet-ZQr2eN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat betalt min WoW account, KUN fordi jeg er sykemeldt i 2 uker og kjeder livet av meg. Ellers hadde jeg ikke betalt. Føler ikke det er noe å gjøre lengre. Har laget meg en ny priest, ingen heirlooms (sukk). Noe skjedde i patch 4.0.1 (Da vi fremdeles holdt på med Lich King på heroic mode, samtidig som vi fikk Cataclysm talentene) som ødela hele gameplayen for meg. Spilte shadow-priest, og måten jeg castet på forandret seg. Jeg mistet totalt WoW-feelingen etter den patchen, men klarer ikke å finne ut hva det var som forårsaket dette...

 

Jeg blir nok å gi MoP en sjanse, til tross at ekspansjonens fundament er bygd rundt jævla pandaer. Si hva du vil - fortell meg gjerne at pandaene har vært en del av Warcrafts lore siden starten, men jeg forteller deg dette: Det er en grunn til at pandaene ikke har blitt brukt hittil. Det er bare et latterlig konsept, og Blizzard er blitt late nå og gidd ikke gjøre arbeidet sitt skikkelig. I tillegg for å lokke til seg en større tilhengerbase basert på asiaterne som forguder panda-rasen.

Endret av Toppris
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN

Det jeg synes er så løye er at blizzard vil så veldig at folk skal ta mist of pandaria seriøst, men det klarer jo selvsagt ingen, men jeg har helt ærlig ikke noe imot en ikke så høytidlig expansion :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg gleder meg. Blizzzard selv sier at det er den expansion de har lagt til mest content til. Og det tror jeg forsåvidt på også når jeg tenker på alt ifra Pet Battles til Scenarios som de har lagt til. Også spesielt det med account-wide mounts/pets og achievements, og ikke minst de cross-realm questing zonesa de har fått til :) Creds til Blizzard for det.

 

Uansett, releasen kunne ikke vært mer perfekt. Den releases i midten av siste uka på skolen før høstferien, og bare noen dager etter release tar jeg og 6-7 andre venner turen til Stokke for å delta på årets Polarparty :) Da har jeg ihvertfall noe å se frem til! Høsten er ikke bare negativ alikevell..

Endret av Bysno
Lenke til kommentar

Blir jo morro å teste noko nytt. Usikker på kva eg skal levle opp, har ein druid, ein prest og sannsynligvis ein mage klar. Alltid levla druiden først så blir sikkert den i år og.

 

Bryr meg ikkje noko særlig om pandane, men dei satser på meir world pvp og det er morro. Håper det blir ein suksess.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Harley Quinn

Overprisa ja, latterlig.

 

Digitalt hos battle.net koster deluxe utgåva 365 kr, medan vanlig utgåve er 255 kr.

 

Men på dne digitale får du jo ikke med bøker, cd'er, musematte og annet, kun spillet og de in-game tinga som følger med...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...