Gå til innhold

Eskil Pedersen er noe motbydelig som media påtvinger alle.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må innrømme at jeg fikk et veldig dårlig førsteinntrykk av Pedersen. Ikke fordi han stakk fra Utøya - jeg forventer ikke at politikere skal være actionhelter - men de påfølgende uttalelsene om "ytringsansvar" og hetsen mot FrP. I det siste har jeg fått et mer positivt inntrykk av han; han virker veldig bevisst på at AP mister velgere på at de skal forby og regulere, og det er ganske unikt i partiet.

 

Det betyr selvfølgelig ikke at jeg stemmer AP neste år, men det betyr at Pedersen kanskje er en bedre politiker enn hva førsteinntrykket tilsa.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg tviler på at Eskil blir noe særlig annet enn en talentfull politisk "broiler", og at han aldri kommer til å bli "elsket" nok til å nå øverst på AP-tronen. Tvilen som henger igjen etter "Utøya" vil nok aldri glemmes tilstrekkelig. Men jeg har sans for at han ikke gir opp, og står på.

Lenke til kommentar

Noen ganger er denne delen av forumet til forveksling lik kommentarfeltet på DB.

 

Den blir det når det kommer folk å klager på diskusjonen kontra bidra selv ;)

Jeg klager ikke, det var bare en observasjon.

 

Jeg er forøvrig uenig i OP's utsagn "ESKIL PEDERSEN ER EKKEL." Han er faktisk en jævla trivelig fyr. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er ett elller annet som ikke stemmer med han der Eskil.. klarer ikke sette fingern på det men jeg får en dårlig vibb av han. Det er noe som er veldig falskt ved han..

 

Uansett så kan det ikke være moro å bli hengt ut på forumer der alle kan baksnakke han og slenge dritt om han da. Men sånn er nå livet når man har valgt å være en offentlig person da.

Endret av RawNorway
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Problemet jeg har med Eskil er ikke at han fikk paranoide reaksjoner eller stakk av med utøyas eneste båt uten å tenke på noen andre. Faktisk så tror jeg veldig mange ville reagert slik, Eskil var jo heller ikke alene i båten. Problemet er dog at media og politikken får Eskil til å fremstå som en helt. Og det blir helt feil synes jeg da Eskil ikke gjorde noen heltedåder 22 Juli.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Problemet jeg har med Eskil er ikke at han fikk paranoide reaksjoner eller stakk av med utøyas eneste båt uten å tenke på noen andre. Faktisk så tror jeg veldig mange ville reagert slik, Eskil var jo heller ikke alene i båten. Problemet er dog at media og politikken får Eskil til å fremstå som en helt. Og det blir helt feil synes jeg da Eskil ikke gjorde noen heltedåder 22 Juli.

Eksempler? Om han isåfall gjorde noen "heltedåder" så var det i tiden etter.
Lenke til kommentar

Skytingen på utøya var en falsk flagg aksjon fra myndighetene, bla for å skape frykt i folket for terrorister, slik at folk villig ville gi opp sine rettigheter og personlige frihet.

 

Og personlig så tror jeg at Eskil Pedersen var med på denne aksjonen, og at det var derfor han stakk av med båten som ellers kunne blitt brukt til å redde mange.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet jeg har med Eskil er ikke at han fikk paranoide reaksjoner eller stakk av med utøyas eneste båt uten å tenke på noen andre. Faktisk så tror jeg veldig mange ville reagert slik, Eskil var jo heller ikke alene i båten. Problemet er dog at media og politikken får Eskil til å fremstå som en helt. Og det blir helt feil synes jeg da Eskil ikke gjorde noen heltedåder 22 Juli.

Eksempler? Om han isåfall gjorde noen "heltedåder" så var det i tiden etter.

 

Eksempler? Tror du må lese innlegget mitt en gang til jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...