Gå til innhold

Fantasy Premier League 2012/2013

Maefteda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Formspiller er jo riktig. Puttet i nesten hver treningskamp, men han har vært ryktet ut under hele overgangsvinduet. Jeg tror han har noe i PL å gjøre. Målteft som han har er det ikke lett å trene opp. Tviler uansett veldig på å få se han noe særlig i PL.

Å ja, sånn ja. Hva skjer på fantasy når spillere forsvinner bort forresten? Og tror du Baldock spiller i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror du kan maks håpe på at han er på benken. Selv da er det lite sannynlig at han får komme innpå. Både Diara og Maiga starter sannsynlig på benken og kommer inn idag.

Endret av Maefteda
Skrevet

Er jo i alle fall en prøverunde, så man kan jo se om det funker :)

Hørte av en venn i går at uansett hva man gjør, om man bytter mange spillere uten wildcard osv de 2 første ukene teller det ikke uansett da de 2 første ukene er prøverunde uansett.

Er dette sant? Isåfall kan jeg bytte ut store deler av laget mitt uten å få minuspoeng.

Skrevet

Er jo i alle fall en prøverunde, så man kan jo se om det funker :)

Hørte av en venn i går at uansett hva man gjør, om man bytter mange spillere uten wildcard osv de 2 første ukene teller det ikke uansett da de 2 første ukene er prøverunde uansett.

Er dette sant? Isåfall kan jeg bytte ut store deler av laget mitt uten å få minuspoeng.

Det stemmer nok ikke. I fjor var det sånn, men det var fordi serverne klikka pga. for stor pågang før deadline.

Skrevet

Friedel

Clichy - Mertesacker - Taylor R

Gervinho - Kagawa - Mata © - Yaya Toure

Baldock - Tevez - Torres

Subs: Rio Ferdinand - Myaichi - Barnett

Sum: 98 mill

Takk for seieren, på forskudd :)

Tipper Kagawa blir brukt sparsomt. :p

Baldock er forsåvidt så og si klar for et bunnlag i Championship.

Haha! Vent og se. Kagawa har jo spilt masse i pre-season, og på scout sto Baldock som formspiller :p

Jepp, så kjøpte vi en spiller fra dere.

Skrevet

Federici kødder det til, jeg presterte å velge Mata foran Hazard(?) og Torres presterer nada.

Aguero-hattrick for å rette opp dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...