Gå til innhold

"FAQ": Hvordan sende MSN/ICQ/AIM fra din T610 med


bergetun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette fungerer kjempefint på T610 har nettopp testet!

Både MSN og ICQ virker!

 

Viktig info til dere med NetCom abbonoment! Dere kan IKKE bruke samme datakonto som MMS, og heller ikke datakonto for WAP.....

 

Dere MÅ ha instillinger for Internett!

 

Altså APN MÅ være: internet.netcom.no ikke noe annet! For å få tilsendt auto-oppsett gå inn på netcom.no og finn instillinger der!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

For dere som har Telenor, så må dere gå inn på denne siden http://telenormobil.no/tjenester/wap/index.jsp# og klikk på "Oppsett" til høyre, velg merke, modell og klikk på "GPRS Internett", tast inn ditt mobilnr. og du får tilsendt oppsettet. Lagre denne og bruk denne når du skal koble til GPRS. Etter at jeg gjorde dette får jeg koblet til. Men jeg har et problem foreløpig, når jeg er pålogget står det at "Listen er tom". Om det er for at mine kontakter ikke er pålogget nå midt på natta eller om det er noe annet vet jeg ikke. Dette gjenstår å se i morra.........

Lenke til kommentar

Gjorde det som ble nevnt ovenfor (satte GPRS Internett som standard tilknytning framfor WAP GPRS) og koblet til. Da rebootet T610en min, og da jeg var inne igjen, så hang telefonen da jeg gikk inn på Games & More igjen. Måtte ta ut batteriet og starte på nytt for alt skulle funke igjen. Gikk da inn og slettet cMessenger-driten - venter heller til en mer stabil versjon kommer ut, eller at det blir lagt inn Sockets-støtte i neste firmware.

 

Har forresten den nyeste firmwaren inne (R1L013).

Lenke til kommentar
Problemet er jo at det faktisk er folk som er logget på. Etter at det står at listen er tom, velger jeg msg. og da står det at "registration required"...? Men jeg har jo registrert meg.... Hva kan være problemet?

 

 

Er du helt sikker på at brukernavnet er helt riktig, T610 legger automatisk stor bokstav på den første bokstaven i brukernavnet. du skal bruke det brukernavnet du bruker når du logger den inn på configuration siden

Lenke til kommentar
Raptor"]Dette fungerer kjempefint på T610 har nettopp testet!

Både MSN og ICQ virker!

 

Viktig info til dere med NetCom abbonoment! Dere kan IKKE bruke samme datakonto som MMS, og heller ikke datakonto for WAP.....

 

Dere MÅ ha instillinger for Internett!

 

Altså APN MÅ være: internet.netcom.no ikke noe annet! For å få tilsendt auto-oppsett gå inn på netcom.no og finn instillinger der!

 

Lykke til!

 

hvordan får jeg den til å ta datakontoen min istede for wapkontoen? virker som om den prøver å koble seg opp via wapkontoen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...