Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså jeg personlig har ikke mistet noen, men tenkte sånn halv stang for Norge, og de som faktisk har mistet noen. Er det greit med halv stang da, eller er det slik at flagging på halv stang skal foregå direkte etter et tap av liv. Er litt usikker om hvordan man skal flagge :-/

Du har mistet mange av dine gode landsmenn, har du ikke? Tapet lider vi jo alle under...

Jeg ville gått for halv stang....

Lenke til kommentar

Herlig. Nå har vi fått en nasjonal sippedag, akkurat som USA. Gruer meg allerede til de sentimentale postene på Facebook og å møtte høre "Mitt Lille Land" igjen.

 

Er det så rart? 77 mennesker døde, over 200 ble skadet i Norge på en dag. Det sier seg selv at de aller fleste kjenner noen som er direkte pårørt eller er pårørt selv. Vis Norge respekt og Norge viser respekt til deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja, tror jeg faktisk ikke orker facebook den dagen. Har allerede vært nok 22juli "mas" det siste året. Stakkars de som er direkte berørt, får blåst det opp i trynet av en eller annen dust hver gang de logger på face eller vg.net.

 

Jeg skal trolle skikkelig på Facebook på søndag for å se hvor mange venner jeg mister. Grei måte å sile ut de verste nissene på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, tror jeg faktisk ikke orker facebook den dagen. Har allerede vært nok 22juli "mas" det siste året. Stakkars de som er direkte berørt, får blåst det opp i trynet av en eller annen dust hver gang de logger på face eller vg.net.

 

Jeg skal trolle skikkelig på Facebook på søndag for å se hvor mange venner jeg mister. Grei måte å sile ut de verste nissene på.

 

Du hadde blitt kvitt meg.. Herregud...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...