hallrar Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 Jeg har en mappe med masse dokumenter, noen store (opptil 500MB). Alltid når jeg åpner denne mappen - og kun denne mappen - og begynner å kopiere filer inn/ut av den blir det etter bare ett par operasjoner veldig tregt å jobbe med filene i den. Noen som vet hva som skjer? Holder for tiden å kopiere alle filene ut av denne mappen, så det er mulig at når alle filene i mappa er flytte bort så vil problemet også være borte. Men jeg er likevel veldig takknemlig om noen vet hva som foregår. Evnt. hva løsningen er. Hallrar
-=Nike=- Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Hei Tror kansje det er det virituelle minne ditt som fyller seg opp, er ikke sikker ..... ... .. men tror . Eller så kan du kjøpe litt mere RAM . Det du kan gjøre er å lage "Swap" fila litt større (1 1/2 gang av insallert RAM) Hvilket Os er det du har ?
atrax Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Det er ikke *.avi-filer i den mappa vel? For da kan det hende at dette tipset kan hjelpe deg!
hallrar Skrevet 1. september 2003 Forfatter Skrevet 1. september 2003 Det er ikke *.avi-filer i den mappa vel? For da kan det hende at dette tipset kan hjelpe deg! Bingo! Det stemmer at jeg har noen AVI-filer der. (Humor-snutter) Noen av dem var tydeligvis ikke helt komplette. Takk skal du ha! Hallrar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå