Gå til innhold

Dette kan være neste iPhone


Anbefalte innlegg

Er jo bare å se på salgstall til de forskjellige produktene til apple så ser man jo at vindicators "fakta" ikke stemmer. Men noen får jo selvfølglig opp øynene for andre apple produkter om de f.eks. Har kjøpt iphone eller imac. Apple er jo flinke til å få produktene sine til å arbeide sammen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og du mener vel at den "totale" pakken ikke er enormt mye bedre på en Galaxy Note / Galaxy S III (som koster mindre enn iPhone 4S) over det du får med en iPhone 4S?

 

Kjære Vindicator,

 

På grunnlag av din manglende evne til å forstå hva vi skriver, finner jeg det nødvendig å avklare hvorvidt du har lese- og skrivevansker og/eller generelt bare lærevansker? Hadde vært greit for oss å vite mtp. videre dialog? Oppriktig bekymret!

 

Så med bakgrunn i det forsøker vi igjen:

 

Den "totale pakken" i Galaxy Note / Galaxy III er så dårlig sammenlignet med en iPhone at jeg ikke er villig til å betale for produktene. De er ikke sammenlignbare. Det er bare noe du innbiller deg. Personlig ville jeg ikke hatt "greiene" om jeg så fikk betalt for det.

 

Er dette så klart at du forstår det?

 

Ønsker alle en riktig god "sommer" hjemme!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er vel ikke noe annet enn et troll. Android-brukere forsøker kun å informere iPhone brukere om hva de egentlig får for pengene. Som du ser vil de ikke engang innrømme at i-dingser er overpriset, selv når det er åpenbart.

 

I lys av de siste dagenes krangling så ville jeg dra frem dette innlegget, da jeg synes det belyser ett av forumets store problemer.

De meste av brukerne på dette forumet, og brukere av amobil er oppegående mennesker. De trenger ikke brukere som bruker halve livet sitt på å skulle belære andre om hvorfor os X er bedre enn OS y. Eller hvor dumme man er fordi man har telefon med 3,5" til 5 tusen når man ha mobil med 4" skjerm til 3 tusen. Det opprettes stadigvekk tråder som følger den samme oppskrifter, hvorfor ditt er bedre enn datt. "Du trur X er enklere, men FAKTA er at y er like enkelt". Så Okeho, vi trenger ikke android-folk som skal informere iphone brukere om hva de egentlig får for pengene. De aller aller fleste vet nøyaktig hva de får for pengene. Ingen trenger å frelses, er man ikke fornøyd med ett produkt så kommer man til å bytte ved neste veiskille, uansett hvor mye android/windows eller ios fan man er. Men er man fornøyd med et av disse så trenger man ikke bombarderes med argumenter for hvor feil det valget var.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...